نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵

کارگردان Sausage Party کارگردانی انیمیشن The Addams Family را بر عهده گرفت

کمپانی MGM از انتخاب کنراد ورنن، کارگردان انیمیشن Sausage Party برای کارگردانی انیمیشن سینمایی The Addams Family خبر داد.

انیمیشن Sausage Party (سوسیس پارتی) در سال ۲۰۱۶ اکران و به یکی از جنجالی‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما و هالیوود تبدیل شد. در این انیمیشن که برای کودکان و نوجوانان ساخته نشده است، شاهد حضور صداپیشگانی چون سث روگن، جونا هیل، جیمز فرانکو، کریستن ویگ، بیل هیدر، ادوارد نورتون، مایکل سرا، دیوید کرامهولتز و نیک کرول، بودیم و کارگردانی آن بر عهده گرگ تیرنان و کنراد ورنن بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی MGM اعلام کرد که کنراد ورنن، دستیار کارگردان انیمیشن Sausage Party، کارگردانی انیمیشن سینمایی خانواده آدامز (The Addams Family) را بر عهده گرفته است.

با وجود آن که خانواده آدامز برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۴ و در سریال The Addams Family معرفی شدند، اما این خانواده عجیب و غریب بیشتر برای فیلم The Addams Family شناخته می‌شوند که در سال ۱۹۹۱ اکران به‌روی پرده‌های سینما رفت. در این فیلم بازیگرانی چون آنجلیکا هیوستون، رائول هولیا، کریستوفر لوید، کریستینا ریچی، جیمی وورکمن، جودیت مالینا، کارل استریکن و الیزابت ویلسون حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. حال کمپانی MGM در نظر دارد تا یک اقتباس سینمایی و انیمیشنی براساس این مجموعه را تولید و منتشر کند.

 Conrad Vernon

ورنن بیشتر برای کارگردانی انیمیشن‌های چون شرک ۲ (Shrek 2)، هیولاها علیه بیگانگان (Monsters vs. Aliens) و ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب در اروپا (Madagascar 3: Europe's Most Wanted) شناخته شده است. او بیشتر در نقش دستیار کارگردان در انیمیشن‌های مختلف حضور داشته و قرار است تهیه کنندگی انیمیشن The Addams Family را نیز بر عهده داشته باشد. کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن بر عهده پاملا پتلر، نویسنده انیمیشن‌هایی چون خانه هیولا (Monster House)، عروس مرده (Corpse Bride) و 9، خواهد بود و ورنن در کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن به پتلر کمک خواهد کرد.

هنوز تاریخی برای اکران انیمیشن The Addams Family اعلام نشده و تاکنون کمپانی MGM اعضای صداپیشگان خانواده آدامز در این انیمیشن را انتخاب و معرفی نکرده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده