نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

انتشار بازی Serial Cleaner برای نینتندو سوییچ تا پایان سال 2017

استودیو کرو دیجیتال و شرکت لهستانی ای­فان4آل اعلام کردند بازی Serial Cleaner تا پایان امسال برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در این خبر با ما همراه باشید.

کرو دیجیتال و ای­فان4آل بازی دو بعدی خود با نام Serial Cleaner را که در سبک اکشن و مخفی‌کاری است، قبلاً برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌ سی، منتشر کرده بودند. با این‌ حال تیم توسعه‌دهنده احساس کردن که یکی از پلتفرم‌های پرطرفدار را برای انتشار این بازی از دست‌ داده‌اند. برای همین تصمیم گرفته‌اند که این بازی را تا آخر سال ۲۰۱۷ برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر کنند.

ژاکئک کواسکی، این خبر را در صفحه رسمی Serial Cleaner در استیم منتشر کرده و گفته:

دوستان عزیز، به اطلاع شما می‌رسانیم که بازی Serial Cleaner تا پایان سال جاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. بنابراین نینتندو سوییچ بعد از پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان میزبان Serial Cleaner خواهد بود. البته ما هنوز از Serial Cleaner در استیم یا فروشگاه دیجیتال دیگری مانند شبکه پلی‌استیشن و ایکس باکس لایو پشتیبانی خواهیم کرد.

serial cleaner

شما در این بازی نقش یک پاک‌کننده حرفه‌ای را دارید که وظیفه دارد تا آثار جرم‌های مختلفی مانند لکه‌های خون و جسدها را قبل از رسیدن پلیس پاک کند تا هیچ اثری از آن باقی نماند. طراحان در این بازی دو بعدی یک تم زیبا از سال ۱۹۷۰ میلادی امریکا را به تصویر کشیده‌اند. بررسی، آزمایش و تصمیم‌گیری سریع نقاط قوت و کلیدی این بازی به شمار می‌آیند.

بازی Serial Cleaner در حال حاضر باقیمت ۱۴٫۹۹ دلار در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده