نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فیلمبرداری قسمت دوم فیلم Wonder Woman از تابستان شروع می‌شود

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلمبرداری قسمت دوم فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) از تابستان سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلمبرداری قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی Wonder Woman از ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی (خرداد-تیرماه ۹۷) آغاز خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید دهه ۸۰ میلادی بستر حوادث قسمت دوم این فیلم خواهد بود و دایانا این‌ مرتبه به مقابله با نیروهای شوروی سابق در زمان جنگ سرد خواهد پرداخت. سال گذشته بود که با اکران فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) زک اسنایدر، به‌صورت رسمی دنیای سینمایی دی سی (دنیای توسعه‌یافته دی‌سی) شخصیت زن شگفت‌انگیز یا همان شاهزاده دایانا را معرفی کرد. نقش‌آفرینی این شخصیت کمیکی و ابرقهرمان بر عهده گل گدوت بود و وی پس از بازی در فیلم زک اسنایدر، در فیلم پتی جنکینز ایفاگر نقش اصلی شد.

پس از بازخوردهای خوبی که طرفداران دنیای سینمایی دی‌سی از شخصیت زن شگفت‌انگیز داشتند، این استودیو فیلم جداگانه این شخصیت را نیز اکران کرد و در واقع می‌توان گفت همان معرفی ابتدایی تأثیر زیادی در فروش فوق‌العاده این فیلم در گیشه داشت. فروش جهانی فیلم Wonder Woman حدود ۸۲۱ میلیون دلار بود و به‌خوبی توانست بودجه ساخت ۱۵۰ میلیون دلاری خود را موجه سازد. این فیلم نه‌تنها یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های جداگانه یک شخصیت ابرقهرمان شد، بلکه توانست تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم با داستانی جدید و اصلی شود. همین موفقیت‌ها و فروش فوق‌العاده کافی بود که کمپانی برادران وارنر بلافاصله تصمیم به ساخت قسمت دوم فیلم Wonder Woman بگیرد و زمان زیادی نیز طول نکشید که بار دیگر با پتی جنکینز برای کارگردانی قسمت جدید به توافق رسیدند. در قسمت دوم فیلم Wonder Woman، باز هم شاهد نقش‌آفرینی گل گدوت در نقش شخصیت ابرقهرمان زن شگفت‌انگیز خواهیم بود.    

طبق گزارشی که سایت Omega Underground منتشر کرد، قرار است فیلمبرداری قسمت دوم فیلم Wonder Woman از ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شود. انتخاب این تاریخ برای فیلمبرداری این فیلم، زمان زیادی را در اختیار پتی جنکینز قرار می‌دهد تا با خیال راحت مراحل ساخت فیلم جدید خود را دنبال کند. در این گزارش نیز تأیید شد که داستان قسمت دوم فیلم Wonder Woman در بستر دهه ۸۰ میلادی و در زمان جنگ سرد روایت خواهد شد.

WW-II

اگرچه انتخاب دهه ۸۰ میلادی سبب می‌شود در فیلم جدید شاهد فضایی کاملاً متفاوت با فیلم اول و دوران جنگ جهانی اول باشیم، ولی انتخاب این دوره اجازه می‌دهد بار دیگر زمانی پیش از ملحق شدن شاهزاده دایانا به فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و مبارزه جانانه او به همراه بتمن و سوپرمن با شخصیت Doomsday را شاهد باشیم و البته ماجراجویی متفاوتی از این شخصیت را ببینیم. علاوه بر این، انتخاب این دوره زمانی برای فیلم جدید سبب می‌شود که داستان این فیلم به‌صورت تقریبی به بازه زمانی فیلم Justice League (لیگ عدالت) که قرار است ماه آینده اکران شود، بچسبد. برخی از طرفداران تیزبین متوجه شدند که قرار است در فیلم Justice League به واقعه اتمی چرنوبیل که در سال ۱۹۸۶ رخ داد نیز پرداخته شود. از همین رو انتظار می‌رود داستان قسمت دوم فیلم Wonder Woman که در دهه ۸۰ روایت خواهد شد، به احتمال خیلی زیاد به این واقعه نیز بپردازد. در هر صورت باید منتظر بمانیم تا مشخص شود خط سیر داستانی این دو فیلم ربطی به یکدیگر خواهد داشت یا خیر.

برخی از طرفداران تیزبین متوجه شدند که قرار است در فیلم Justice League به واقعه اتمی چرنوبیل که در سال ۱۹۸۶ رخ داد نیز پرداخته شود. از همین رو انتظار می‌رود داستان قسمت دوم فیلم Wonder Woman هم ارتباطی به این واقعه داشته باشد

در حال حاضر کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که قسمت دوم فیلم Wonder Woman در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذرماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. جالب است بدانید فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود نهم) به کارگردانی جی. جی. آبرامز در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذرماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد و شاهد رقابتی داغ بین دو فیلم بسیار مورد انتظار طرفداران خواهیم بود. پس از اعلام لوکاس فیلم برای اکران فیلم Star Wars: Episode IX در این تاریخ، بسیاری حدس می‌زدند که کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران قسمت دوم فیلم Wonder Woman را تغییر دهد، ولی با توجه به اینکه مراحل فیلمبرداری هر دو فیلم در تابستان سال ۲۰۱۸ آغاز خواهند شد، احتمالاً تاریخ اکران هیچ‌کدام تغییر نخواهد کرد و رقابتی جالب را در گیشه شاهد خواهیم بود.

قسمت اول فیلم Wonder Woman موفقیت بالایی را هم برای کمپانی برادران وارنر در گیشه و هم برای کارنامه‌ کارگردانش رقم زد. این فیلم توانست لقب پرفروش‌ترین فیلم کارگردانی‌شده توسط یک زن را در تاریخ سینما از آن خود کند. همچنین این فیلم تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی در ایالات متحده آمریکا شد.

در قسمت اول فیلم Wonder Woman، گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی و لوسی دیویس حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی این فیلم را پتی جنکینز بر عهده داشت و فیلم‌نامه‌نویسان آن نیز جف جانز و آلن هینبرگ بودند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده