نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

تاریخ انتشار بازی Brawlhalla مشخص شد

سازندگان بازی Brawlhalla تاریخ انتشار آن را اعلام کرده‌اند و این بازی رایگان خیلی زود در دسترس قرار خواهد گرفت. 

استودیو بلو ماموت، سازنده و ناشر بازی Brawlhalla، امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام کرد که این بازی مبارزه‌ای قرار است در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شود. Brawlhalla یک بازی رایگان و دوبعدی در سبک مبارزه‌ای است که در آن باید با بازیکنان دیگر مبارزه کنید. این اثر از قابلیت بازی بین پلتفرمی پلی‌استیشن 4 و پی‌سی هم پشتیبانی می‌کند و کاربران این دو پلتفرم قادر به تجربه بازی در کنار هم هستند. 

نسخه بتای Brawlhalla از مدت‌ها پیش در دسترس بوده و با استقبال خیلی خوب کاربران هم رو‌به‌رو شده است. همچنین سازندگان امروز علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی، از یک قهرمان جدید در آن با نام Corsair رونمایی کردند که از سلاح توپ بهره می‌برد و سبک مبارزه‌ای خاص خود را دارد. 

همان‌طور که اشاره کردیم، بازی Brawlhalla در زمان انتشار روی هر دو پلتفرم رایگان خواهد بود. البته کاربران می‌توانند بسته مخصوص این بازی را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند؛ بسته‌ای که تمامی قهرمان‌هایی را که تا به امروز برای این اثر منتشر شده‌اند شامل می‌شود و همچنین دارندگان آن قادر خواهند بود تمام قهرمان‌های آینده بازی را هم رایگان دریافت کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده