نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

بنیان گذاران استودیو سازنده League of Legends دوباره بازیساز می‌شوند

بنیان‌گذاران استودیو رایوت گیمز قصد دارند با کنار گذاشتن فعالیت‌های مدیریتی خود دوباره سراغ ساخت بازی بروند.

رایوت گیمز استودیویی است که با بازی League of Legends توانسته به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند و امروز از این بازی به‌عنوان یکی از موفق‌ترین آثار در سبک MOBA یاد می‌شود و هر ساله مسابقات مختلفی هم با محوریت آن برگزار می‌شوند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مارک مریل و برندن بک، بنیان‌گذاران این استودیو، اعلام کرده‌اند که قصد دارند با کناره‌گیری از نقش‌های مدیریتی خود، از این پس دوباره سراغ بازی‌سازی بروند. این دو بیانیه‌ای در این مورد منتشر کردند و گفتند:

زمانی که ۱۱ سال پیش استودیو را تاسیس کردیم، در تمام ساعات بیدار بودن‌مان فقط و فقط به این فکر می‌کردیم که چطور می‌توانیم League of Legends را به بهترین شکل ممکن بسازیم. با این حال موفقیت این بازی باعث شد تا استودیوی کوچک ما روز به روز گسترش پیدا کند و در حالی که زمانی می‌توانستیم با چند پیتزا به کل اعضای تیم غذا بدهیم، امروزه دو هزار و پانصد نفر در ۲۰ استودیوی مختلف در سراسر جهان برای رایوت گیمز فعالیت می‌کنند. 

با این حال ما عاشق ساخت بازی هستیم و به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم تا کمی از جنبه‌های مدیریتی کار فاصله بگیریم و به دنبال خلق تجربه‌هایی ارزشمند برای گیمر‌ها باشیم. از این پس دیلان جادجا، اسکات گلب و نیکولو لورنت، سه عضو قدیمی و باسابقه استودیو، وظایف مدیریتی روزانه را عهده‌دار خواهند بود. این افراد نقش زیادی در رسیدن رایوت گیمز به جایگاه فعلی داشته‌اند و قطعا در وظایف جدید هم موفق خواهند بود. 

فعلا اطلاعاتی از برنامه‌های مارک مریل و برندن بک برای آینده منتشر نشده و مشخص نیست که آن‌ها سراغ ساخت چه بازی‌ای خواهند رفت. نظر شما در مورد تصمیم مدیران استودیو Riot Games چیست؟


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده