نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

پوستر جدید فصل پنجم سریال Vikings منتشر شد

شبکه هیستوری پوستر جدیدی از فصل پنجم سریال مورد انتظار وایکینگ‌ ها (Vikings) را منتشر کرد.

کمتر از دو ماه دیگر پخش فصل پنجم سریال Vikings آغاز خواهد شد و به همین منظور شبکه هیستوری پوستر جدیدی را از فصل پنجم این سریال منتشر کرده است. در این پوستر که در واقع یک تصویر هنری است، شاهد نبرد خونین وایکینگ‌ها با یکدیگر هستیم. برخی از پسران راگنار به دنبال انتقام مرگ مادر خود و گرفتن تاج و تخت و گروهی دیگر به دنبال دفاع از حکومت لاگرتا هستند. در این تصویر هنری که یک بنر نیز برای آن منتشر شده است، شاهد حضور شخصیت‌هایی چون لاگرتا با بازی کاترین وینیک، بیورن آیرونساید با بازی الکساندر لودویگ، آیوار بی استخوان با بازی آلکس هو آندرسن، هارالد فاینهیر با بازی پتر فرانتسن و اوبه با بازی جردن اسمیت، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر و بنر را مشاهده کنید:

Vikings: Season 5 Poster

Vikings: Season 5 Artwork

در فصل پنجم سریال Vikings قرار است شاهد یک نبرد خونین بین خائنان و متحدان لاگرتا باشیم. با این حال، تمرکز فصل پنجم این سریال قرار نیست تنها روی نبرد بزرگ و خونین در سرزمین وایکینگ‌ها باشد و بخش مهمی از اتفاقات فصل پنجم این سریال در بریتانیا جریان خواهد داشت. در فصل پنجم سریال Vikings قرار است شاهد حضور شخصیت بیشاپ هیموند با بازی جاناتان ریس میرز، باشیم که او تلاش می‌کند تا وایکینگ‌ها و پسران راگنار لودبروک را از خاک بریتانیا بیرون کند. همچنین اریک مدسن دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Vikings اضافه شده و قرار است نقش شاه همینگ را بازی کند.

دو قسمت اول فصل پنجم سریال Vikings در روز چهارشنبه، ۲۲ نوامبر امسال (۱ آذر) منتشر خواهد شد. پس از پخش دو قسمت اول، هشت قسمت باقی‌مانده نیز روزهای چهارشنبه هر هفته پخش خواهد شد. ۱۰ قسمت باقی‌مانده فصل پنجم سریال Vikings نیز در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ به روی آنتن خواهد رفت. سریال Vikings برای فصل ششم نیز تمدید شده و قرار است در ۲۰ قسمت تولید شود و در طی سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ از شبکه هیستوری به روی آنتن برود. علاوه بر این، دانیلا کوزلوفسکی به جمع بازیگران سریال Vikings اضافه شده و قرار است نقش اصلی فصل ششم این سریال را بر عهده داشته باشد. کوزلوفسکی قرار است نقش الگ نووگورود یا نبی را در فصل ششم سریال Vikings بازی کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده