// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

قهرمان جدید بازی Hearthstone معرفی شد

کمپانی بلیزارد اعلام کرد که در جریان رویداد هالووین بازی Hearthstone قهرمان جدیدی به این بازی اضافه می‌شود.

قهرمان جدید بازی Hearthstone به مناسبت جشن هالووین به‌زودی به جمع کاراکتر‌های این بازی ملحق می‌شود و کاربران می‌توانند در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) به طور رایگان به آن دست پیدا کنند. قهرمان جدید که در قالب کلاس Warlock به بازی اضافه می‌شود، با نام Nemsy Necrofizzle معرفی شده است و در Fireside Gathering Tavernها در دسترس قرار می‌گیرد.

اگر نام این قهرمان برای شما آشنا به نظر می‌رسد باید گفت که پیش‌تر این کاراکتر‌ کوچک با مو‌های قرمز روی کارت Bog Creeper در بسته الحاقی Whispers of the Old Gods حضور داشته است.

برای به دست آوردن این کاراکتر باید در بخش Fireside Brawl به هر یک از Fireside Gathering Tavernها ملحق شوید. این Tavernها که بخشی از رویداد هالووین این بازی به شما می‌روند، در مکان‌ها و رویداد‌هایی واقعی برگزار می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا پیدا کردن یکی از این تورن‌ها می‌توانید به وب‌سایت Fireside Gatherings مراجعه کنید.

در ماه جاری، بخش انحصاری Fireside Brawl به Tag Team اختصاص دارد. شما با حضور یافتن در Tavernها می‌توانید با تشکیل تیم با دیگران یک مسابقه سه در مقابل سه داشته باشید.

در ادامه می‌توانید تصویر قهرمان جدید را مشاهده کنید.

hearthstone

بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، مک، آیفون و اندروید در دسترس است.

در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی، چندی پیش سازندگان اعلام کردند که در جریان همایش BlizzCon 2017 بسته الحاقی جدید بازی Hearthstone معرفی می‌شود. برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده