نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

جعبه گشایی کنسول SNES Classic Mini

در جدیدترین جعبه‌گشایی زومجی، این‌بار به سراغ یکی از کم‌یاب‌ترین کنسول‌های حال حاضر یعنی SNES Classic Mini رفته‌ایم.

از سال گذشته، نینتندو شروع به عرضه کنسول‌های قدیمی و کلاسیک خود در قالبی جدید کرد. اولین کنسول، NES کلاسیک مینی نام داشت که سال پیش عرضه شد و با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شد. اما به دلیل تعداد محدود و تقاضای زیاد، بسیاری نتوانستند NES Classic Mini را تهیه کنند و حتی برخی مجبور شدند برای تهیه این کنسول، تا چندین برابر قیمت واقعی آن، پول پرداخت کنند.

امسال اما، نینتندو سعی کرد که با درس گرفتن از عرضه NES، کنسول دیگر خود را در قالبی کوچک عرضه کند. SNES Classic Mini، جدیدترین عضو خانواده کنسول‌های کلاسیک نینتندو است که با ظاهری کوچک‌تر عرضه شده است. این کنسول، دارای ۲۱ بازی است و شما نمی‌توانید بازی جدیدی را به آن اضافه کنید. یکی از نکات بسیار جالب SNES کلاسیک مینی‌، حضور بازی Starfox 2 در آن است که تا پیش از این هرگز عرضه نشده بود.

ما در زومجی و پس از تلاش‌های فراوان، موفق شدیم به این کنسول دسترسی پیدا کنیم و تصمیم گرفتیم در جدیدترین قسمت از جعبه‌گشایی زومجی، این کنسول را با هم از جعبه در بیاوریم. اگر شما هم مانند ما هیجان‌زده هستید، با جعبه‌گشایی SNES Classic Mini همراه باشید تا ببینیم نینتندو چه محتویاتی را در این کنسول برای ما قرار داده است:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده