// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

بررسی ویدیویی ال‌ جی وی 30

بررسی ویدیویی زومیت از ال‌‌جی وی ۳۰، جدیدترین پرچم‌دار کره‌ای‌ها و نسل سوم از خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند سری V که به‌تازگی روانه‌ی بازار شده است.

ال‌جی چندی پیش در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۷ نسل جدید پرچمدار خود را رونمایی کرد. ال‌جی وی ۳۰ را باید یک گوشی هم‌راستا با آخرین ترندهای بازار خواند که در کنار طراحی خوب از قابلیت‌ها و ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار جالب توجهی نیز بهره می‌برد.

مقاله‌های مرتبط:

ال‌جی در وی ۳۰ برای اولین بار پس از محصولات سری جی فلکس خود از صفحه‌ی نمایش اولد یا به بیان بهتر پی-اولد استفاده کرده است. این گوشی‌هوشمند با طراحی که از وجود لبه‌های باریک بهره می‌برد، موفق شده تا صفحه‌ی نمایش ۶.۰ اینچی با رزولوشن +QHD را در یک فرم فکتور نه چندان بزرگ جای دهد. با وجود اینکه وی ۳۰ از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برد؛ اما در ظاهر، یک گوشی‌هوشمند با بدنه‌ی باریک و دراز به نظر نمی‌رسد. اما وقتی آن را در دست بگیرید، می‌توانید متوجه خوشدست بودن این گوشی شوید.

ال‌جی در وی ۳۰ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کرده که آن را از این نظر در ردیف آخرین پرچمداران اندرویدی موجود در بازار قرار می‌دهد. ال‌جی وی ۳۰ از وجود یک ماژول رم ۴ گیگابایتی نیز در کنار حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی قابل ذکر این گوشی باید به پشتیبانی از Quad DAC اشاره کرد که در صورت استفاده از یک هدفون با کیفیت، می‌توان لذت گوش دادن به موسیقی با کیفیت بالا را تجربه کرد.

در ادامه با بررسی ویدیویی ال‌جی وی ۳۰ همراه زومیت باشید.

تماشا در یوتیوب

نظر شما درباره‌ی ال‌جی وی ۳۰ چیست؟


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده