نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Thor: Ragnarok قوی ترین عضو انتقام جویان را معرفی می کند

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شده است که در آن قوی‌ترین عضو انتقام جویان را معرفی می‌کند.

کمتر از سه هفته دیگر فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) اکران خواهد شد و به همین منظور کمپانی مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است. در این تبلیغ تلویزیونی که مانند یک ویدیو است و شاهد یکی از شوخی‌های داخل این فیلم نیز هستیم، ثور در حال بررسی کوئین جتی است که بروس بنر (هالک) در پایان فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) سوار آن شد و پس از آن دیگر شاهد این شخصیت در دنیای سینمایی مارول نبودیم و حال بنر با این کوئین جت به نحوی وارد سیاره ساکار شده است. در ویدیوی جدید فیلم Thor: Ragnarok شاهد آن هستیم که دستور صوتی هواپیمای کوئین جت شخصیت هالک را به عنوان قوی‌ترین عضو انتقام جویان معرفی می‌کند. همچنین بخش‌هایی از این ویدیو ممکن است اطلاعات مهمی را از این فیلم برای شما فاش کند. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده