// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بانجی به زودی قسمت پایانی بازی Destiny 2 را بهبود می‌ بخشد

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت استودیو بانجی، به نظر می‌رسد آنها به زودی قسمت پایانی بازی Destiny 2 را با انجام تغییراتی، کامل‌تر خواهند کرد.

زمان زیادی از عرضه بازی شوتر آنلاین Destiny 2 نمی‌گذرد، در حالی که بازیکنان ساعت‌های بی شماری را صرف گشت و گذار در محیط بازی کرده و به انجام ماموریت‌های مختلف پرداخته‌اند. یکی از بیشترین انتقاداتی که طرفداران از بازی Destiny 2 داشته‌اند، مربوط به قسمت پایانی بازی است که از نظر بسیاری از آنها پایانی خیلی سطحی و ناقص بوده و نتوانسته داستان بازی را به خوبی کامل کند. علاوه بر این  محتوای کافی برای بازیکنانی که به درجات بالاتر ارتقا پیدا کرده‌اند نیز وجود ندارد.

اما روز گذشته استودیو بانجی در قسمتی از مطلب هفتگی وب‌سایت خود با اشاره به این که انتقادات طرفداران بازی Destiny 2 را شنیده‌اند، اعلام کرد در پی رفع برخی ایرادات بازی هستند. البته آنها هیچ اشاره‌ای به قسمت پایانی بازی یا دیگر ایرادات بازی نکرده‌اند اما طبق مطلب منتشر شده روی وب‌سایت بانجی، آنها به زودی جزییات مربوط به رفع مشکلات Destiny 2 را به اطلاع طرفداران این بازی خواهند رساند.

علاوه بر این، کریس شنون مدیر اجتماعی استودیو بانجی در حساب توییتر خود در مورد انتقاداتی که از سوی طرفداران مطرح شده، این چنین اظهار نظر کرده است:

ما به تمام انتقادات گوش می‌دهیم، اما به زمان کافی نیاز داریم تا با بررسی بیشتر، بهترین برنامه ممکن را برای آینده ترسیم کنیم. ما به زودی چیز‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت پس با ما همراه باشید.

در پایان بد نیست بدانید، کریستوفر برت، کارگردان بازی Destiny 2 هفته گذشته، با انتشار توییتی از طرفداران این بازی در مورد محتوای اولین بسته الحاقی نظرخواهی کرده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده