نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی ۷۳: از فروش عالی Cuphead تا بازی جدید بلیزارد

در هفتاد و سومین هفته‌نامه ویدیویی زومجی، از فروش عالی Cuphead می‌گوییم و سری به شایعات پیرامون بازی جدید بلیزارد می‌زنیم. 

طبق معمول یک شنبه‌ها، این هفته نیز با هفته‌نامه ویدیویی زومجی قصد داریم که مروری جامع و کوتاه بر مهم‌ترین اتفاقات دنیای بازی داشته باشیم. هفته گذشته نیز اتفاقات بسیار زیادی در دنیای بازی‌های ویدیویی به وقوع پیوست که از جمله آنها می‌توان به عبور فروش بازی کاپ‌هد از مرز یک میلیون نسخه اشاره کرد. استودیو MDHR، سازنده این بازی، با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود، این خبر را اعلام کرد و به این ترتیب Cuphead، در گروه بازی‌های مستقل یک میلیونی مانند راکت‌لیگ، ماینکرفت و Stardew Valley قرار گرفت که در هفته‌نامه ۷۳، این خبر را اعلام می‌کنیم.

یکی دیگر از اخبار داغ هفته پیش، احتمال ساخت یک بازی دیگر در دنیای اورواچ از طرف بلیزارد بود. این کمپانی، آگهی استخدام یک طراح را منتشر کرده بود که در آن آشنایی کامل با دنیای اورواچ، از پیش‌نیازهای این فرصت شغلی بود. در ادامه هفته نامه، این خبر را نیز بررسی می‌کنیم و همچنین یک مرور کلی بر مهم‌ترین اتفاقات دیگر دنیای بازی‌های ویدیویی خواهیم داشت. اگر هفته گذشته فرصت نکردید زومجی را دنبال کنید، شما را به تماشای هفته‌نامه دعوت می‌کنیم:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده