// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

همکاری مجدد مت دیمون و بن افلک در فیلمی با موضوع پلیس های مخفی

مت دیمون و بن افلک برای تولید فیلم پلیسی The Shadows با موضوع تاریخچه‌ی شکل گیری پلیس‌های مخفی در در دهه‌ی ۱۸۴۰ میلادی با پارامونت وارد همکاری خواهند شد.

مت دیمون و بن افلک برای تولید فیلم پلیسی سایه‌ ها (The Shadows) با پارامونت (Paramount) وارد همکاری خواهند شد. این فیلم که بر اساس مقاله‌ی به‌سوی سایه‌ها (Into the Shadows) نوشته‌ی متیو پرل که در سال ۲۰۱۶ در مجله‌ی بوستون گلوب به چاپ رسیده ساخته خواهد شد، قرار است به روایت تاریخچه‌ی شکل گیری پلیس‌های مخفی در در دهه‌ی ۱۸۴۰ میلادی در شهر بوستون بپردازد. در حالی که جمعیت شهر با هجوم مهاجران به صورت چشمگیری در حال افزایش است اداره‌ی پلیس، تعدادی از نیروهای خود را به صورت مخفیانه و به منظور مقابله با موج جرم و جنایت به خیابان‌های شهر می‌فرستد. اگرچه این سلسله ماموریت‌ها انقلاب عظیمی را در روند کار اداره‌ی پلیس به‌وجود آورده و منجر به پیشرفت در تکنیک‌های مخفی کاری و تسریع در رسیدن به راه حل پرونده‌ها می‌شود ولی در این میان تعدادی از ماموران، از خطوط اخلاقی عبور کرده و اتفاقات ناگواری را به وجود می‌آورند.

The Shadows

کریس برمنر کار اقتباس فیلمنامه‌ی سایه‌ها (The Shadows) را بر اساس مقاله‌ی پرل بر عهده خواهد داشت. او که چند سالی است به جمع فیلمنامه نویسان سینما پیوسته، در سال ۲۰۱۵ فیلمنامه‌ی اثر تاریخی بلکفریرز (Blackfriars) را نوشت که در نهایت در لیست سیاه مربوط به فیلمنامه‌ها جای گرفت. او همچنین در نگارش فیلمنامه‌ی قسمت سوم فیلم پسران بد (Bad Boys 3) و فیلم هودینی (Houdini) به کارگردانی دن تراختنبرگ شرکت داشته که هیچ کدام از این آثار، به مرحله‌ی تصویربرداری نرسیده‌اند. فیلم Houdini به زندگی شعبده باز و بدلکار سرشناس مجارستانی- آمریکایی، هری هودینی خواهد پرداخت.

کمپانی پرل استریت فیلمز (Pearl Street Films) که در کنار پارامونت تهیه کنندگی فیلم The Shadows را بر عهده خواهد داشت در سال ۲۰۱۲ توسط مت دیمون و بن افلک تأسیس شده و ریاست آن را نیز جنیفر تاد بر عهده دارد. این کمپانی کار خود را با تولید فیلم سرزمین موعود (Promised Land) به کارگردانی گاس ون‌ سنت آغاز کرده و در ادامه در ساخت فیلم‌های مطرحی نظیر منچستر کنار دریا (Manchester by the Sea) و جیسون بورن (Jason Bourne) مشارکت داشته است.

دیمون و افلک در دهه‌ی ۹۰ میلادی با همکاری هم، فیلمنامه‌ی فیلم ویل هانتینگ نابغه (Good Will Hunting) را نوشتند که حوادث آن نیز در شهر بوستون رخ می‌داد و خودشان نیز در آن به ایفای نقش پرداختند. از طرفی دیمون در فیلم رفتگان (The Departed) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی نقش یک پلیس شهر بوستون را ایفا کرده بود. افلک نیز در فیلم شهر (The Town) در نقش یک سارق اهل بوستون و در فیلم تا شب زنده بمان (Live By Night) نیز در نقش یک گانگستر پرورش یافته در بوستون ظاهر شده بود.   

ben affleck matt damon

دیمون در سال جاری در فیلم‌های سابربیکن (Suburbicon) به کارگردانی جورج کلونی و کوچک سازی (Downsizing) به کارگردانی الکساندر پین به ایفای نقش پرداخته که این دو اثر به ترتیب در تاریخ‌های بیست و هفتم اکتبر (۵ آبان) و بیست و دوم دسامبر (۱ دی) به نمایش درخواهند آمد. لیگ عدالت (Justice League) نیز جدیدترین فیلم با بازی بن افلک خواهد بود که برای نمایش در تاریخ هفدهم نوامبر (۲۶ آبان) برنامه ریزی شده است. افلک همچنین برای پروژه‌ی بعدی کارگردانی خود، به دنبال ساخت درام دادگاهی شاهدی برای تعقیب (Witness for the Prosecution) بر اساس داستانی از آگاتا کریستی است.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده