// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

نسخه دموی بازی Railgunners منتشر شد

استودیو Expresso Games اعلام کرد که کاربران هم اکنون می‌توانند نسخه دموی بازی Railgunners را از طریق استیم دانلود و تجربه کنند.

استودیو مستقل بازی‌سازی اکسپرسو گیمز (Expresso Games) که در شهر ناتال واقع شده، دو سالی می‌شود که در حال کار روی بازی Railgunners در سبک Mash-up است. حال سازندگان در جدیدترین اخبار بازی اعلام کردند که حال کاربران می‌توانند نسخه دموی آن را از طریق استیم روی کامپیوتر تجربه کنند.

بازی Railgunners سه کاراکتر مختلف را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که هر یک با جنگنده‌های مختلف به شما اجازه می‌دهند که به نبرد با بیگانگان فضایی بروید.

در آغاز هر ماموریت، جنگنده شما به واسطه یک سلاح لیزری گسترده یا همان Railgun شما را به سمت محدوده ماموریت شلیک می‌کند. شما در حین ماموریت با امواجی از سفینه‌های بیگانگان روبرو می‌شوید تا آنها را از بین ببرید. باید در حین بازی به دو مورد توجه داشته باشید یکی اینکه از حملات دشمنان دوری کنید و دیگری اینکه باید در مورد مقدار سوخت خود هوشیار باشید.

در انتهای هر ماموریت، شما به مرکز تلپورت می‌شوید تا بتوانید به ارتقا جنگنده خود بپردازید. وظیفه شما این است که جنگنده خود را به طور مکرر و چندین بار ارتقا دهید و به قدری آن را قدرتمند کنید تا بتوانید به کشتی مادر دشمنان نزدیک و آن را تخریب کنید تا بشریت از تهدیدات دشمنان در امان بماند.

بازی Railgunners برای پی سی و لینوکس در حال توسعه است و قرار است نسخه کامل آن در سه ماه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی در استیم منتشر شود. سازندگان ۱۰.۹۹ دلار برای این بازی قیمت گذاری کرده‌اند.

برای اطلاع بیشتر از بازی Railgunners می‌توانید به وب‌سایت رسمی Expresso Game مراجعه کنید یا اینکه به صفحه استیم این بازی سر بزنید. همچنین در ادامه مطلب می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کنید و خود را با گیم‌پلی و محیط آن آشنا کنید.

| |

آیا برای دانلود نسخه دموی این بازی اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده