نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Flippy Knife

بازی موبایل Flippy Knife بهترین شبیه‌ساز پرتاب چاقو در قالب یک بازی ویدئویی برای اندروید و آیفون است. با معرفی این اثر همراه زومجی باشید.

بازی موبایل Flippy Knife از آن دست تجربه‌هایی است که شما را وادار به پرتاب چاقو و تماشای فرود بی‌نهایت لذت بخش آن می‌کند. استودیو  Beresnev Games با خلق بازی Flippy Knife و استفاده از سیستم فیزیک بسیار طبیعی، یکی از بهترین یا شاید هم بهترین شبیه‌ساز پرتاب چاقو در میان بازی‌های موبایل را به ارمغان آورده است. بازی اندروید و بازی آیفون Fliipy Knife بهترین فرصت ممکن برای تجربه فوق‌العاده لذت‌بخش از بازی کردن با چاقو در دنیای دیجیتال را فراهم می‌کند.

در زمینه گیم‌پلی بازی Flippy Kinfe همانطور که از نام آن پیداست از یک اصل ساده یعنی پرتاب چاقو پیروی می‌کند. Flippy Kinfe با استفاده از یک سیستم پیچیده برای خلق فیزیک چنان تجربه منحصربفرد و نزدیک به واقعیتی از پرتاب چاقو و کلا هر نوع سلاح سردی را به شما منتقل می‌کند که حتی سنگینی آن را نیز حس خواهید کرد. بازی Flippy Knife شامل ۴ حالت متفاوت می‌شود و درست است در هر کدام از آنها اهداف کاملا متفاوتی برای بازیکن در نظر گرفته خواهد شد اما اساسا تمام این حالت‌ها به پرتاب چاقو ختم می‌شوند. حالت‌های «آرکید» و «کومبو» شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و در هر دوی این حالت‌ها باید چاقو را پرتاب کرده تا به‌گونه‌ای در هوا بچرخد که در نهایت با نوک آن به درون سطح مورد نظر فرود آید. در حالت کومبو بازیکن باید چاقو را روی یک فضای محدود (کُنده درخت) به‌نحوی به بالا پرتاب کند که با نوک تیز آن روی کُنده چوبی فرود آید اما در حالت آرکید شما باید چاقو را در مسیری مستقیم از لابه‌لای وسایل و اشیا مربوط به یک خانه به جلو هدایت کنید.

حالت دیگر بازی «کلایمب» نام دارد و همانظور که از نام آن نیز حدس خواهید زد بازیکن باید چاقو را در یک مسیر عمودی به جهات چپ و راست به‌گونه‌ای به سمت بالا هدایت کند تا با هر پرتاب چاقو در سطح دیوار فرو رود. حالت آخر نیز «تارگت» نام دارد. در این حالت بازیکن باید چاقو را به هدف مشخص شده پرتاب کند. 

متن جايگزين
 متن جايگزين
 متن جايگزين
Flippy Kinfe با استفاده از یک سیستم پیچیده برای خلق فیزیک چنان تجربه منحصربفرد و نزدیک به واقعیتی از پرتاب چاقو را به شما منتقل می‌کند که حتی سنگینی آن را نیز حس خواهید کرد

بازی Flippy Kinfe از سیستم ثبت رکورد در تمامی حالت‌ها پشتیبانی می‌کند و همچنین طی مسیر پیشروی در هرکدام از حالت‌های اشاره شده می‌توانید سکه‌هایی را  جمع‌آوری کنید تا به‌وسیله‌ی آنها انواع چاقوها را به‌دست آورید یا از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای سکه‌های مورد نیاز خود را خریداری کنید. در کنار موارد اشاره شده بازی Flippy Kinfe از سیستم اچیومنت (دستاورد) نیز پشتیبانی می‌کند که با انجام هرکدام از آنها مدال متفاوتی را در بخش نشان (Badge) باز خواهید کرد و سکه‌هایی را نیز به نشانه جوایز به‌دست خواهید آورد.

روی هم رفته بخش گیم‌پلی در بازی Flippy Knife برای طرفداران سبک بازیهای پرتاب بطری (Bottle flipping) و طرفداران کار با چاقو تجربه فوق‌العاده هیجان‌انگیزی را رقم خواهد زد.

در زمینه کیفیت بصری بازی Flippy Kinfe از استایل ساخته‌هایی چون بازی Steppy pants و بازی Crossy Road تبعیت می‌کند. بهره‌گیری از هندسه ساده در خلق محیط‌های سه‌بعدی در کنار استفاده از هارمونی فوق‌العاده از رنگ‌های شاد و زنده برای خلق محیط پیرامون، جلوه‌ی بسیار چشم‌نوازی به گرافیک بازی بخشیده است. بازی در زمینه طراحی چاقو و از این دست موارد نیز جای هیچ حرفی باقی نگذاشته و سیستم فیزیک تعبیه شده از چاقو زامن‌دار گرفته تا تبر کاملا مطابق با نمونه واقعی طراحی شده است. در زمینه صداگذاری و موسیقی متن نیز Flippy Kinfe عالی کار کرده است؛ استفاده از افکت‌های صوتی هماهنگ در کنار پخش موسیقی‌های گوش‌نواز با استایل غرب وحشی بخش طراحی صدا در بازی Flippy Kinfe را مانند قسمت بصری آن در سطح بسیار خوبی قرار می‌دهد.

| |

در نهایت بازی Flippy Knife از آن دست تجربه‌هایی است که در عین سادگی فوق‌العاده اعتیادآور بوده و می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. Flippy Kinfe با استفاده ار انواع و اقسام چاقوها (سلاح‌های سرد) در کنار تعبیه سیستم فیزیک اختصاصی برای هرکدام و بهره‌گیری از آنها در ۴ حالت سرگرم کننده یکی از بهترین بازی‌های موجود در ژانر بازی‌های رکوردی است. اگر از طرفداران بازی پرتاب بطری و همچنین کار با چاقو هستید همین حالا نسبت به دانلود و تجربه بازی موبایل Flippy Knife اقدام کنید. می‌توانید این اثر خوش‌ساخت را از طریق مارکت‌های گوگل پلی و اپ استور به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی موبایل Flippy Knife


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده