// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

آپدیت جدید بازی Warframe با نام Plains of Eidolon منتشر شد

استودیو Digital Extremes جدیدترین محتوای بازی رایگان و شوتر Warframe را با نام Plains of Eidolon منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو دیجیتال اکستریمز (Digital Extremes) جدیدترین آپدیت بازی Warframe را در اختیار کاربران قرار داد. بروزرسانی جدید با نام Plains of Eidolon برای پلتفرم پی سی منتشر شد و نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 آن نیز برای انتشار در آینده برنامه‌ریزی شده است. آپدیت جدید در خود محیط، سلاح‌ها و محتوای جدیدی را جای داده است که به این بازی اکشن و فضایی اضافه شده است.

یکی از موارد قابل توجه این محتوا، محیط بسیار بزرگی است که در قالب یک دنیای جهان‌باز به بازی Warframe اضافه شده است. محیط جدید تا ۵۰ کاربر را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند با وارد شدن به دنیای جدید به تجربه حالت‌های مختلف بپردازند. ماموریت‌های مختلف، نبرد با دشمنان و غیره از دیگر محتویات این دنیا به شمار می‌رود. دنیای جدید یعنی Plains همچنین دارای چرخه شب و روز است؛ طوری که پس از فرا رسیدن شب شاهد بیدار شدن هیولای‌های این دنیا با نام Eidolon هستیم. سازندگان در مورد موجودات جدید گفتند که آنها پس از هوشیار شدن به دنبال عوامل خطرناک و در عین حال مرموز می‌روند.

علاوه بر دنیای Open World، محتوای Plains of Eidolon قهرمان یا وارفریم جدیدی را با نام Gara به جمع شخصیت‌های بازی اضافه می‌کند. به نقل از سازندگان، گارا دارای چهار قابلیت جدید است که در کنار سلاح و آیتم‌های قابل شخصی‌سازی وی به چشم می‌خورد. یکی از سلاح‌های این قهرمان Astilla نام دارد که گلوله آن در صورت برخورد با دشمنان منفجر می‌شود. در آن سو چکش قدرتمند و شیشه‌ای وی یعنی Volnus به او اجازه می‌دهد که حریفان خود را درهم بشکند.

محتوای Plains of Eidolon برای تمامی کاربران Warframe به طور رایگان قابل دانلود است. برای اطلاع بیشتر از این آپدیت می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید. استودیو Digital Extremes در حال حاضر تاریخ راه‌یابی این محتوا را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص نکرده است، اما آپدیت به احتمال زیاد تا پیش از به اتمام رسیدن سال جاری میلادی به دست کاربران کنسولی خواهد رسید.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی محتوای Plains of Eidolon بازی رایگان Warframe را تماشا کنید و با آن آشنا شوید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی و محتوای جدید با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده