نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جزئیات سیزن پس بازی South Park: The Fractured But Whole مشخص شد

یوبیسافت امروز از جزئیات محتوای سیزن پس بازی South Park: The Fractured But Whole رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، امروز کمپانی یوبی سافت از محتوای سیزن پس بازی South Park: The Fractured But Whole رونمایی کرد. این سیزن پس حاوی پوشاک جدید، چالش‌های تازه و چند ماموریت داستانی خواهد بود. برخی از این محتویات امسال عرضه خواهند شد، در حالی که عرضه بقیه آن‌ها به سال ۲۰۱۸ موکول شده است.

بازی South Park: The Fractured But Whole

اولین محتوایی که این سیزن پس ارائه می‌دهد بسته Relics of Zaron است؛ یک بسته پوشاک و پِرک که در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) عرضه خواهد شد و امکان خرید آن به صورت جداگانه و به قیمت پنج دلار هم وجود دارد. پس از این بسته شاهد عرضه بسته Towelie: Your Gaming Bud خواهیم بود که یک راهنمای داخل بازی در قالب یک شخصیت جدید است و در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) به قیمت دو دلار عرضه می‌شود.

بازی South Park: The Fractured But Whole

در ماه دسامبر (آذر-دی) بسته Danger Deck عرضه می‌شود که یوبی‌سافت این بسته را یک چالش مبارزه تمام عیار خوانده است. وقایع این بسته در Danger Deck دکتر تیموتی رخ می‌دهد. این بسته، پوشاک و آیتم‌هایی انحصاری به شما می‌دهد و امکان خرید آن به صورت جداگانه و به قیمت ۶ دلار هم وجود دارد.

بازی South Park: The Fractured But Whole

در سال ۲۰۱۸ بسته From Dusk till Casa Bonita منتشر خواهد شد؛ یک بسته داستانی ۱۲ دلاری که در آن، بازیکنان با شخصیت The Coon و Mysterion همراه می‌شوند تا موجود شیطانی واقع در کاسا بونیتا را نابود کنند. یک بسته داستانی دیگر به نام Bring the Crunch هم برای بازی South Park: The Fractured But Whole در نظر گرفته شده که یک داستان و کلاس ابرقهرمان جدید را به قیمت ۱۲ دلار به بازی اضافه می‌کند. یوبی‌سافت تاریخ عرضه دو بسته مذکور را سال ۲۰۱۸ خوانده و از ذکر تاریخ دقیق خودداری کرده است.

سیزن پس بازی South Park: The Fractured But Whole همراه با خود بازی در تاریخ ۲۵ مهر برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس خواهد بود. این سیزن پس در نسخه گلد بازی هم وجود دارد و خرید آن به صورت جداگانه با پرداخت ۳۰ دلار امکان‌پذیر است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده