نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

جزییاتی از گوشی مخصوص بازی کمپانی ریزر فاش شد

در حالی که ریزر هنوز رسما گوشی موبایل مخصوص بازی خود را معرفی نکرده، اخیرا جزییاتی از مشخصات فنی آن فاش شده است. 

اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید، می‌دانید که چند وقتی است شایعه‌هایی پیرامون احتمال معرفی یک گوشی هوشمند مخصوص بازی توسط کمپانی ریزر به گوش می‌رسد؛ کمپانی‌ای که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید تجهیزات مخصوص بازی از قبیل ماوس، کیبورد، هدفون و موارد دیگر است. حال در جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده و در حالی که ریزر هنوز رسما اطلاعاتی در این مورد منتشر نکرده، سایت Phone Radar بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در GFXBench، جزییاتی از مشخصات فنی این گوشی ارائه کرده است. 

طبق اعلام این سایت، گوشی مخصوص بازی ریزر، به جای استفاده از رابط کاربری اندروید خام، با یک رابط کاربری شخصی‌سازی‌شده عرضه خواهد شد. از طرفی دیگر ریزر برای این گوشی، یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی در نظر گرفته که رزولوشن آن QHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با نسبت استاندارد ۱۶:۹ است. قلب تپنده گوشی موبایل مخصوص بازی ریزر، یک پردازنده ۱۰ نانومتری و هشت هسته‌ای Snapdragon 835 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز خواهد بود و پردازنده گرافیکی این محصول هم Adreno 540 است. 

نکته جالب در مورد پردازنده گرافیکی این گوشی، پشتیبانی از دایرکت ایکس 12 و API ولکان است. در کنار این پردازنده، هشت گیگابایت رم هم برای گوشی ریزر در نظر گرفته شده و در صورتی که این مشخصات فنی واقعی باشند، می‌توان انتظار داشت که گوشی ریزر تمامی بازی‌های اندروید را با بهترین کیفیت گرافیکی اجرا کند. 

ریزر احتمالا در تاریخ ۱۰ آبان (۱ نوامبر) گوشی مخصوص بازی خود را معرفی خواهد کرد ولی هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی مذکور در دست نیست. نظر شما در مورد مشخصات فنی فاش‌شده از این محصول چیست؟

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و قیمت موبایل های هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است.


منبع HardCOP
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده