// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی Steven Universe: Save the Light اعلام شد

شبکه کارتون نتوورک (Cartoon Network) تاریخ انتشار بازی Steven Universe: Save the Light را اعلام کرد.

در نمایشگاه PAX East 2017 بود که استودیو گرامپی‌فیس دنباله بازی موبایل Steven Universe: Attack the Light را با نام Steven Universe: Save the Light معرفی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شبکه کارتون نتورک و استودیو Grumpyface تاریخ عرضه این بازی را که بر‌خلاف نسخه قبل روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر خواهد شد، اعلام کرده‌اند.

شبکه Cartoon Network اعلام کرده است که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Steven Universe: Save the Light در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین نسخه ایکس‌باکس وان بازی مذکور با فاصله سه روز در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) عرضه می‌شود. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند از تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) اقدام به پیش‌خرید این بازی روی پلتفرم نسل هشتم کمپانی مایکروسافت کنند. نکته قابل توجه در رابطه با بازی Steven Universe: Save the Light این است که بازی ذکر شده تنها به صورت دیجیتالی و با قیمت ۲۵ دلار قابل خرید است.

بازی Steven Universe: Save the Light که در سبک نقش‌ آفرینی بوده و به صورت دو‌بعدی طراحی شده است، میزبان بسیاری از شخصیت‌های مجموعه Steven Universe از جمله استیون، گرگ، کانی و کریستال جم‌ها است. همچنین این بازی دارای شخصیت‌های جدیدی مانند اسکوائریدوت و یک کریستال جم اختصاصی که متحد آنتا‌گونیست مرموز بازی بوده، است.

بازی Steven Universe: Save the Light همانند بازی‌های کلاسیک سبک نقش‌آفرینی به صورت نوبتی انجام می‌شود. علاوه بر این همانند بازی Paper Mario با فشردن کلید در زمان مناسب می‌توانند از خود دفاع کرده و میزان صدمه ضربه را دو برابر کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده