نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

بلیزارد در حال کار روی یک بازی جدید مرتبط با Overwatch است

اخیرا مشخص شده که بلیزارد احتمالا در حال کار روی بازی معرفی نشده‌ای است که به نوعی با بازی Overwatch مرتبط است.

کمپانی بلیزارد بارها اعلام کرده که در حال کار روی یک سری بازی‌ها و ایده‌های جدید است که البته هنوز مشخص نیست کدام یک از آن‌ها در نهایت به یک بازی واقعی تبدیل می‌شوند. با این حال اخیرا یک آگهی استخدام توسط این شرکت منتشر شده که نشان می‌دهد بلیزارد در حال روی یک بازی معرفی‌نشده جدید و مرتبط با Overwatch است. این آگهی بلیزارد برای استخدام یک طراح که قرار است کارش را در تابستان ۲۰۱۸ آغاز کند، منتشر شده و متن آن به شرح زیر است:

برای یکی از پروژه‌های معرفی‌نشده بلیزارد، نیاز به طراحی داریم که بتواند موارد مختلفی را طراحی کند. فرد موردنظر همکاری نزدیکی با تیم‌های طراحی کانسپت، طراحی محیط و طراحی شخصیت ما خواهد داشت و مواردی را طراحی خواهد کرد که هم‌سو با ایده‌های کلی ما هستند. 

همچنین در بخش پیش‌نیاز‌های این آگهی، آمده که فرد مذکور باید «شناخت و اطلاعات خوبی از جهان بازی Overwatch» داشته باشد و همین مساله این احتمال را به وجود می‌آورد که این بازی بلیزارد به‌نوعی مرتبط با Overwatch خواهد بود. 

این تنها آگهی استخدامی نیست که بلیزارد اخیرا منتشر کرده و چندی پیش هم این شرکت برای یک بازی موبایل که ترکیبی از سبک‌های MMO و استراتژیک است، آگهی منتشر کرده بود. پروژه مرتبط با Overwatch این کمپانی می‌تواند یک کمپین داستانی برای این بازی یا حتی یک بازی موبایل باشد. به هر حال تا انتشار اطلاعات بیش‌تر و رسمی توسط این شرکت باید منتظر بمانیم. 

نظرات خود را در این مورد با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده