نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی SUPERBEAT: XONiC مشخص شد

کمپانی اَکتیل و پی‌ام استودیو اعلام کردند که نسخه نینتندو سوییچ بازی SUPERBEAT: XONiC در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه منتشر خواهد شد.

مطابق آخرین اخبار بازی، پی‌ام استودیو به عنوان توسعه‌دهنده و کمپانی اکتیل به عنوان ناشر بازی SUPERBEAT: XONiC اعلام کردند که این بازی در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه (۲۱ نوامبر) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این در حالی است که این بازی در تاریخ ۹ آذرماه (۳۰ نوامبر) در منطقه اروپا منتشر خواهد شد و نسخه فیزیکی بازی در تاریخ ۱۷ آذرماه (۸ دسامبر) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

پی‌ام استودیو پنج تریلر جدید را همراه با اعلام تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی منتشر ساخته است که هر یک از آنها پنج آهنگ متفاوت با نام‌های Miami Style، Morning Calm، Aztec Bump، Peter Pan و Louder را از این نسخه نشان می‌دهد و در منبع خبر قابل مشاهده است.

بازی SUPERBEAT: XONiC  یک اثر موسیقی محور است که کاربران در نقش دی‌جی در این بازی حضور پیدا خواهند کرد و بیش از ۲۰۰ موسیقی متنوع با الگو‌های مختلف را تجربه خواهند کرد. این بازی در سال ۲۰۱۵ برای کنسول دستی سونی یعنی پلی‌استیشن ویتا منتشر شد و پس از در ماه ژوئن امسال برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده