// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

فاز بتای بازی Space Junkies با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Ubisoft Montpellier با انتشار تریلری از بازی واقعیت مجازی Space Junkies، فاز بتای محدود آن را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو یوبی‌سافت مونتپلیر (Ubisoft Montpellier) اطلاعات جدیدی از پروژه واقعیت مجازی خود یعنی بازی Space Junkies منتشر کرد. بازی مذکور در سبک مبارزه‌ای طراحی شده است و کاربران در آن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بازی مذکور در جریان کنفرانس خبری یوبی‌ سافت در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد و قرار است برای هدست‌های آکیولس ریفت (با پشتیبانی از کنترلر‌های Touch) و HTC Vive منتشر شود. حال سازندگان اعلام کردند که نسخه بتای این بازی اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به طور انحصاری برای هدست‌های آکیولس ریفت منتشر خواهد شد.

نه تنها نسخه بتای بازی Space Junkies فقط برای آکیولس ریفت منتشر می‌شود، بلکه فاز بتای این بازی نیز به طور محدود برگزار می‌شود و تنها کاربرانی که دعوت‌نامه دریافت کنند می‌توانند به فاز آزامایشی آن راه پیدا کنند. اگر هدست‌ واقعیت مجازی آکیولس ریفت در اختیار دارید می‌توانید در وب‌سایت رسمی آن برای ملحق شدن به فاز آزمایشی آن اقدام کنید.

سازندگان ضمن اعلام این خبر، تریلر جدیدی نیز از بازی Space Junkies منتشر کردند که در آن محتوای زیادی نظیر گیم‌ پلی، موزیک و صحنه‌های اکشن به نمایش گذاشته شد. با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد که این بازی می‌تواند حس رقابتی قوی را بین کاربران به ارمغان بیاورد.

در خبر‌های دیگر مربوط به هدست آکیولس ریفت، مارک زاکبرگ، مدیرعامل کمپانی فیسبوک در جریان رویداد Oculus Connect از هدست واقعیت مجازی جدید این کمپانی با نام Oculus Go رونمایی کرد. سازندگان پروژه دیگری را در کنار این محصول با نام Project Santa Cruz معرفی کردند. در حال حاضر معلوم نیست که آیا بازی Space Junkies برای این هدست جدید در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر.

بازی Space Junkies به طور انحصاری برای هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive برای پی سی در بهار ۹۷ منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا و دانلود کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی مبارز‌ه‌ای و واقعیت مجازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده