نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵

آپدیت جدید بازی NBA 2K18 منتشر شد

کمپانی توکی گیمز آپدیت جدیدی برای NBA 2K18 منتشر کرده که محتویاتی به آن اضافه می‌کند و یک سری مشکلات بازی را بهبود می‌بخشد.

بازی NBA 2K18 چندی پیش به عنوان جدید‌ترین شبیه‌ساز بسکتبال کمپانی توکی گیمز منتشر شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، آپدیت جدیدی برای آن منتشر شده است. این آپدیت فعلا برای نسخه پلی استیشن 4 منتشر شده و خیلی زود برای دیگر نسخه‌ها نیز در دسترس قرار می‌گیرد. این آپدیت علاوه بر رفع یک سری مشکلات بازی، محتویات جدیدی نیز به آن اضافه می‌کند. 

محتویات جدید این آپدیت شامل لباس کلاسیک تیم‌های شارلوت هورنتس، لس آنجلس لیکرز و فینیکس سانز و پنج کفش جدید می‌شود. همچنین اگر به شخصی‌سازی چهره بازیکن‌تان اهمیت می‌دهید، این آپدیت چند نوع ریش و سیبیل جدید (!) هم به بازی اضافه کرده است. 

اما این آپدیت بهبود‌هایی هم در گیم‌پلی و بخش‌های دیگر بازی اعمال کرده است. برای مثال، از این پس تنوع مصدومیت‌های بازیکنان در طول بازی بیش‌تر شده است و آن‌ها به شیوه‌های متنوع‌تری مصدوم می‌شوند. همچنین یکی از مشکلات بازی این بود که بازیکنان شانس زیادی برای مصدوم شدن از ناحیه مچ پای چپ داشتند که این میزان تا حدودی در آپدیت جدید کاهش پیدا کرده است. 

بهبود‌هایی در زمینه دریافت پاس‌هایی که به گوشه‌های زمین ارسال می‌شوند و دریبل‌زنی هم از دیگر تغییرات آپدیت هستند. یکی از مشکلات جالب بازی NBA 2K18 این بود که گاهی بازیکن تیم بازنده هم در کنار بازیکنان تیم برنده به شادی می‌پرداخت که این مشکل هم در آپدیت جدید بازی رفع شده است. برای اطلاع از جزییات ریز آپدیت بازی، می‌توانید به سایت منبع مراجعه کنید. 

بازی NBA 2K18 در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

بازی NBA 2K18 با تغییراتی که روی داستان بازی اعمال کرده، فصل جدیدی از این بازی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورده است. وجود یک بخش داستانی که حال و هوای بازی‌های نقش‌آفرینی را به شما می‌دهد در کنار گیم‌پلی غنی و کامل، سبب شده با یکی از بهترین بازی‌های بسکتبال روبه‌رو شویم. بازی NBA 2K18 شاید یک اثر کامل و بی‌نقص نباشد، ولی آن‌قدر محتویات گوناگون و سرگرم‌کننده دارد که تمامی سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده