// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

۱۴ بازی به سرویس PlayStation Now اضافه شد

کمپانی سونی تعداد ۱۴ بازی را به سرویس پلی‌استیشن ناو (PlayStation Now) در اروپا اضافه کرده است.

از راه‌اندازی سرویس پلی استیشن ناو که در سیستمی همانند شبکه نت فلیکس، علاقه‌مندان با استفاده از آن می‌توانند با پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه به طیف گسترده‌ای از بازی‌های دو پلتفرم پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 دسترسی داشته باشند، حدود دو سال می‌گذرد. این سرویس هم‌اکنون میزبان بیش از ۵۰۰ بازی است که این تعداد افزایش خواهد یافت؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی سونی تعداد ۱۴ بازی را به این سرویس در اروپا اضافه کرده است.

با تصمیم کمپانی Sony کاربران اروپایی سرویس PlayStation Now می‌توانند بازی‌هایی را تجربه کنند که پیش از این در اختیار کار‌بران آمریکایی قرار گرفته بودند. از بین این بازی‌های کنسول PS4 می‌توان به بازی‌های Dead Island: Definitive Edition، The Vanishing of Ethan Carter ،Soma ،Deadlight: Director's Cut و Beyond: Two Souls اشاره کرد. با وجود این، بازی Until Dawn در حالی توسط اعضای اروپایی قابل تجربه است که این امکان در آمریکای شمالی وجود ندارد. در بخش بازی‌های نسل هفتم، نسخه بروز شده بازی Deadly Premonition تحت عنوان Deadly Premonition: Director's Cut به جمع بازی‌های سرویس پلی‌استیشن ناو اضافه شده است. لیست ۱۴ بازی اضافه‌شده به سرویس مذکور به شرح زیر است:

سرویس پلی‌استیشن ناو پیشتر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی استیشن ویتا، تلویزیون‌های سونی و سامسونگ و پخش‌کننده‌های بلو‌-‌ری این دو کمپانی در دسترس بود، اما از اوایل سال ۲۰۱۷ پشتیبانی از این دستگاه‌ها متوقف شد و هم‌اکنون تنها روی کنسول پلی‌استیشن 4 و پی‌سی قابل استفاده است. علاقه‌مندان سرویس Playstation Now می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار یا ۱۳ پوند اشتراک ماهیانه آن را خریداری کنند. همچنین پیش از اقدام به خرید اشتراک، امکان امتحان این سرویس برای مدت هفت روز وجود دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده