نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۷

سازنده بازی Dragon Age از بایوور جدا شد

مایک لیدلو، عضو با‌سابقه کمپانی بایوور، پس از ۱۴ سال حضور در این شرکت از آن جدا شد.

مایک لیدلو یکی از اعضای قدیمی بایوور به شمار می‌رود که ۱۴ سال پیش در این استودیو حضور داشته و در ساخت بازی‌هایی چون Jade Empire و Mass Effect نقش داشته و از طرفی دیگر، کارگردان سری Dragon Age بوده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، وی با انتشار پست و پیامی اعلام کرده که از بایوور جدا شده است. لیدلو در این مورد گفت:

سلام به همه؛ در حالی که نمی‌توانم احساساتم را کنترل کنم، باید بگویم که پس از مدت‌ها حضور در بایوور از این استودیو جدا می‌شوم. در این مدت روی بازی‌هایی چون Jade Empire ،Mass Effect و از همه مهم‌تر Dragon Age کار کرده‌ام و حال زمان خداحافظی فرا رسیده است. 

در زمان حضورم در بایوور، این شانس را داشتم که با برخی از مستعد‌ترین و سخت‌کوش‌ترین افراد حاضر در این صنعت همراه شوم و کار کنم. برای من بودن در تیم ساخت بازی Dragon Age افتخار بزرگی بود و حال هم مطمئن هستم جهانی که ساخته‌ایم، در دست افرادی قرار گرفته است که آن را در مسیر موفقیت هدایت خواهند کرد. 

برنامه من برای آینده نزدیک، لذت بردن از بازی‌هایی است که توسط دوستانم در این صنعت ساخته شده‌اند و می‌خواهیم تجربه این بازی‌ها را از طریق توییچ و توییتر با شما هم به اشتراک بگذاریم. 

همچنین از تمامی افرادی که به هر شکلی در طول حضور من در بایوور از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. شما باعث شدید تا فعالیت من در این استودیو تجربه فوق‌العاده‌ای باشد. 

هنوز مشخص نیست که دلیل جدایی لیدلو از بایوور چیست و آیا این تصمیم توسط خود وی گرفته شده یا اتفاقاتی باعث رخ دادن آن شده‌اند. البته مایکل گمبل، تهیه‌کننده سری Mass Effect، پیامی در توییتر خود خطاب به لیدلو منتشر کرده است که با توجه به آن، به نظر می‌رسد لیدلو با میل خودش از بایوور جدا شده است. متن این پیام به شرح زیر است:

امیدوارم بهترین اتفاقات ممکن برایت رخ بدهند. همه ما دل‌مان برایت تنگ می‌شود، اما به تصمیمی که گرفته‌ای، احترام می‌گذارم و همواره یکی از حامیان تو خواهم بود. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا لیدلو در آینده به استودیوی دیگری ملحق خواهد شد یا اینکه برنامه دیگری در سر دارد. نظر شما در مورد جدایی وی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده