نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

حالت Guest Play به آلتیمیت تیم فیفا 18 اضافه شد

الکترونیک آرتز پس از اعتراض‌های طرفداران، حالت Guest Play را به بخش آلتیمیت تیم فیفا 18 اضافه کرد. 

حالت Guest Play اولین بار در فیفا 17 به بخش آلتیمیت تیم بازی اضافه شد و این امکان را فراهم می‌کرد که دو بازیکن همراه با یکدیگر، بخش‌های Online Season و Draft آلتیمیت تیم را تجربه کنند. با این حال الکترونیک آرتز تصمیم گرفت تا فیفا 18 را بدون این حالت منتشر کند و همین باعث شد تا کاربران زیادی به این تصمیم EA اعتراض کنند و حتی کمپینی برای اضافه شدن Guest Play به بازی راه بیندازند. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز این حالت را به بخش آلتیمیت تیم فیفا 18 اضافه کرده است. این مساله قطعا خبر خوبی برای بسیاری از کاربران بازی خواهد بود که طی چند وقت اخیر اعتراض‌های زیادی به الکترونیک آرتز داشته‌اند. 

چندی پیش یکی از مسئولان الکترونیک آرتز، دلیل حذف Guest Play از بازی را افزایش رقابت در مسابقات آنلاین بخش آلتیمیت تیم عنوان کرده و گفته بود که علاقه‌مندان به این حالت، کماکان می‌توانند مسابقات دوستانه یا Season‌های دوستانه آن را تجربه کنند. با این حال در نهایت EA این حالت را در دیگر بخش‌های آلتیمیت تیم هم در دسترس قرار داده است. 

بازی فیفا 18 چندی پیش منتشر شد و نمره خیلی خوب ۸.۵ را هم از زومجی دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی بازی FIFA 18 به شرح زیر است:

فیفا 18 بازی بی‌نقصی نیست و مشکلاتی در سیستم دفاعی دارد و گل زدن با سانتر هم در آن بیش از حد راحت شده است. با این حال مواردی مثل حالت داستانی عالی، اتمسفر واقعی ورزشگاه‌ها، وجود تعداد زیادی تیم و لیگ و همچنین گرافیک زیبا و گزارشگر عالی، مواردی هستند که باعث شده‌اند فیفا 18 فوتبال را به شکل زیبایی ارائه کند که خیلی سخت می‌توان آن را دوست نداشت.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده