نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

نسخه Early Access بازی Hunt: Showdown به زودی منتشر می‌شود

کمپانی کرایتک همراه با انتشار تریلری از گیم‌پلی بازی Hunt: Showdown، از عرضه نسخه Early Access این بازی چندنفره خبر داد.

بازی شوتر اول شخص کمپانی کرایتک (Crytek)، یعنی بازی Hunt: Showdown یکی از موردانتظارترین بازی‌های چندنفره‌ی نسل هشتم محسوب می‌شود. حالا آن‌طور که در آخرین اخبار دنیای بازی به گوش می‌رسد، وب‌سایت IGN خبر از دسترسی پیش از موعد (Early Access) این بازی به روی پلتفرم استیم داده است. در کنار این خبر، ویدیویی از صحبت‌های اعضای تیم کرایتک مبنی بر دلایل عرضه این نسخه از بازی نیز منتشر شده است.

طراح مراحل بازی کریس آتی، یکی از بزرگ‌ترین مزایای انتشار نسخه Early Access را در دریافت مستقیم بازخورد از کاربران، پیش از انتشار نسخه اصلی بازی دانسته و گفته:

مردم بازی را تجربه می‌کنند و ما می‌توانیم از نظرات آن‌ها استفاده کنیم. آن‌ها می‌توانند تجربه خود از بازی را با ما قسمت کنند و به نظر من این بهترین مزیت ارائه نسخه Early Access است.

مگنس لاربرنت، کارگردان اجرایی بازی از طرفی دیگر عقیده دارد انتشار نسخه Early Access‌ بازی Hunt: Showdown می‌تواند بهترین اتفاقی باشد که در جریان انتشار این بازی رخ می‌دهد. کارگردان اجرایی بازی هم‌چنین قول اضافه کردن هیولاها، شکارچیان، مودها و بسیاری از موارد دیگر را توسط کمپانی کرایتک در جریان انتشار نسخه Early Access‌ داده و گفته:

قصد هر سازنده بازی، انتقال تجربه بازی به بازیکنان است. بازیکنان قرار است وارد دنیایی که شما ساخته‌اید شوند و از آن حسابی لذت ببرند، این‌طور نیست؟ و این دقیقاً همان چیزی است که من هم به دنبالش هستم. فکر می‌کنم انتشار نسخه Early Access، بهترین اتفاق ممکن برای بازی ما باشد. در آینده هم قرار است تجهیزات بیش‌تر، هیولاهای بیش‌تر، شکارچیان و حالت‌های مختلف و نیز نقشه‌های بیش‌تر را در جریان انتشار نسخه Early Access‌ در اختیار بازیکنان قرار دهیم. برای آن‌که بازی Hunt: Showdown همانی شود که ما دوست داریم، هرچقدر زمان لازم باشد صرف خواهیم کرد.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

به‌تازگی صفحه اختصاصی بازی Hunt: Showdown در استیم نیز به راه افتاده و بدین تریتب می‌توانیم به زودی از تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی خبردار شویم. در حال حاضر توسعه‌دهنگان قصد دارند بازی Hunt: Showdown را به مدت ۱۲ ماه در حالت دسترسی پیش از موعد نگه دارند. هرچند این مدت زمان بنا بر بازخورد دریافت‌شده از کاربران، ممکن است کوتاه‌تر یا طولانی‌تر شود. علاوه بر این‌ها قیمت بازی نیز در حالت Early Access کاهش پیدا خواهد کرد. 

در کنار ویدیو منتشر شده از توضیحات اعضای کمپانی کرایتک، وب‌سایت IGN نیز ویدیویی از گیم‌پلی این بازی هیجان‌انگیز منتشر کرده است. شما می‌توانید این ویدیو جذاب را نیز در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده