// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۴

پرداخت درون برنامه ای در بازی Star Wars Battlefront 2 تاثیری نخواهد داشت

به دنبال بازخوردهای کاربران از سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای و Star Cardهای بازی Star Wars Battlefront II، استودیو دایس نحوه عملکرد این سیستم را توضیح داد.

هفته‌ی پیش بتای بازی Star Wars Battlefront II در دسترس قرار گرفت و در جریان آن، کاربران توانستند بخش چندنفره این بازی را تجربه کنند و نگاهی به سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای و جعبه‌هایی که دریافت می‌کنند، داشته باشند. حال، نگرانی به وجود آمده این بود که از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی و پرداخت پول واقعی می‌توانید به‌راحتی Star Cardهای بازی را آزاد و استفاده کنید.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو دایس، سازنده بازی Star Wars Battlefront II، در جریان مطلبی، نحوه عملکرد پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تاثیر آن روی گیم‌پلی بازی را به صورت کامل شرح داد و اعلام کرد که بازیکنان به هیچ‌وجه نگران این موضوع نباشند. استودیو دایس در این باره می‌گوید:

ما می‌دانیم که سوال‌های بسیاری در مورد جعبه‌های بازی و نحوه کارکرد آن‌ها دارید. از این‌رو باید نکاتی را در مورد این سیستم بازگو کنیم. در نسخه‌ی بتا شکل نهایی جعبه‌های بازی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای قرار داده نشده بود و قطعا به مرور زمان این ویژگی تکمیل خواهد شد.

استودیو دایس در ادامه صحبت‌های خود افزود:

برای به تعادل رساندن این سیستم، ما در حال کار کردن هستیم تا آیتم‌های مهم و تاثیرگذار را در دل گیم‌پلی بازی قرار بدهیم تا از طریق انجام کارهای مختلف، آ‌ن‌ها را به دست بیاورید.

استودیو دایس به این نکته اشاره کرد که Star Cardها را می‌توانید از طریق انجام فعالیت‌های مختلف در طول بازی کردن به دست بیاورید یا به واسطه پرداخت‌های درون برنامه‌ای و جعبه‌های بازی، آن‌ها را آزاد کنید. همچنین بعضی از آن‌ها را از طریق سیستم کرفت کردن بازی نیز می‌توانید آزاد کنید که آیتم‌های آن‌ها را از طریق جعبه‌ها به دست خواهید آورد.

اینکه تا چه اندازه این ویژگی روی گیم‌پلی بازی تاثیرگذار است، موردی است که گیمرها نگران آن هستند و استودیو دایس در این باره می‌گوید:

برای دسترسی به کارت‌ها باید یک سری پیش‌نیاز داشته باشید. به عبارتی برای آپگرید یا استفاده از کارت‌های بازی باید به سطح مورد نظر رسیده باشید که نحوه لول‌آپ کردن در بازی هم بدین صورت است که باید مدام بازی کرده و XP دریافت کنید.

در این میان، عده‌ای از کاربران خواهان نسخه‌ای از بازی هستند که در آن هیچ نگرانی از بابت کارت‌های خودشان و رقیب وجود نداشته باشد. استودیو دایس اعلام کرده که به‌خوبی از این خواسته گیمرها آگاه است، ولی قول نمی‌دهد که همچین سیستمی برای بازی در نظر گرفته شود.

همچنین ما شنیده‌ایم که عده‌ای از کاربران خواستار این شده‌اند که بتوانند با بازیکنانی بازی کنند که از کارت‌های یکسانی از نظر ارزش، برخوردار هستند. همانند هر مورد دیگری، ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا تغییرات مثبتی روی بازی اعمال کنیم تا همه مخاطبان بتوانند سرگرم شوند. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا یک تعادل میان اشخاصی که مدام در حال بازی کردن و خرید آیتم‌های درون برنامه هستند با اشخاصی که وقت کمتری برای بازی کردن دارند، برقرار کنیم.

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه (۱۷ نوامبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده