نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فیلمنامه فیلم Beetlejuice 2 در حال بازنویسی است

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلمنامه فیلم بیتل‌جوس ۲ (Beetlejuice 2) در حال بازنویسی است و ساخت این فیلم به‌زودی آغاز خواهد شد.

مدت طولانی است که فیلم 2 Beetlejuice مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند. این فیلم، دنباله فیلم Beetlejuice (بتل‌جویس) محصول سال ۱۹۸۸ که تیم برتون کارگردانی آن را بر عهده داشت است و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شده که فیلمنامه این فیلم در حال بازنویسی است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، مایکل ووکادینویچ، نویسنده فیلم Rememory (خاطره) و فیلم Mr. Toad's Wild Ride، کار بازنویسی فیلمنامه فیلم 2 Beetlejuice را بر عهده گرفته است. پیش از این خبرهایی زیادی مبنی بر توقف ساخت این فیلم کمدی و فانتزی منتشر شده بود.

اگرچه کمپانی برادران وارنر دستور بازنویسی فیلمنامه فیلم 2 Beetlejuice را صادر کرده است، اما طبق شایعات منتشر شده، این کمپانی هنوز با تیم برتون برای کارگردان و مایکل کیتون برای بازی در نقش بیتل‌جویس، به توافق نرسیده است و حتی به یک توافق نیز نزدیک نیست. با این حال، برتون و کیتون اکنون در فیلم Dumbo (دامبو) محصول کمپانی والت دیزنی که مراحل تولید و فیلمبرداری خود را سپری می‌کند، در حال همکاری دوباره هستند. با این وجود انتظار می‌رود که کیتون و برتون در فیلم 2 Beetlejuice نیز بار دیگر با یکدیگر همکاری کنند.

فیلمنامه اولیه فیلم 2 Beetlejuice توسط سث گراهام-اسمیث و جفری کاتزنبرگ نوشته شده است که این دو نفر به عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. در سال ۲۰۱۵ و زمانی که این دو نفر هنوز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشتند، اطلاعاتی از داستان فیلم 2 Beetlejuice فاش شد که طبق اطلاعاتی منتشر شده از این فیلم در آن زمان، کیتون قرار بود به عنوان یک شخصیت متشخص و خوب بازگردد که کاملا متفاوت با شخصیت اصلی بتل‌جویس در فیلم اول بوده است. فیلم 2 Beetlejuice در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده