نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

فیلمی براساس بازی رومیزی The Settlers of Catan ساخته خواهد شد

گزارش شده که کمپانی سونی در حال تولید و توسعه یک فیلم اقتباسی براساس بازی رومیزی محبوب و پرطرفدار The Settlers of Catan است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون گزارش شده که کمپانی سونی قصد ساخت فیلمی اقتباسی براساس داستان بازی رومیزی و چند نفره محبوب The Settlers of Catan را داشته و اخیرا سرعت خود را در تولید و توسعه این پروژه افزایش داده‌اند.

طبق خبر منتشر شده توسط سایت Variety، کمپانی سونی در حال مذاکره است تا بتواند حقوق ساخت فیلم براساس بازی رومیزی The Settlers of Catan را به دست آورد. همچنین این کمپانی قرار است در این پروژه با گیل کتز تهیه کننده فیلم Air Force One و فیلم The Perfect Storm همکاری داشته باشد.

همچنین در طی این گزارش اعلام شده که بلیز همینگوی نویسنده فیلم عروسک‌های زشت (Ugly Dolls) قرار است فیلمنامه این فیلم که با نام کاتان (Catan) نام گذاری شده را بنویسد. در کنار گیل کتز، دن لین تهیه کننده فیلم It و فیلم The Lego Movie (فیلم لگو) و جاناتان آیریک هم از تهیه کنندگان حاضر در این پروژه هستند. کمپانی سونی هم اخیرا اعلام کرده که اگر امکان و شرایطش باشد، تمایل دارد که این فیلم را تبدیل به یک مجموعه چند قسمتی کند.

بازی The Settlers of Catan برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ توسط کلاوس تویبر به طور رسمی در بازار عرضه شد. داستان این بازی حول محور بازیکنانی می‌چرخد که باید با تمام توان با یکدیگر رقابت کرده تا بتوانند در جزیره‌ای ساختگی و ناشناخته‌ای به نام کاتان سکونت کنند. آنها در این جزیره باید با یکدیگر رقابت کرده و معاملاتی انجام دهند که بتوانند از منابع مختلف محل زندگی خود استفاده کرده و بهره ببرند. هر تبادل و کاری که بازیکنان در این بازی انجام می‌دهد، باعث می‌شود که آنها یک قدم به برنده شدن نزدیک‌تر شوند.

براساس گزارشات خبرگزاری Variety، نسخه کلاسیک و رومیزی Settlers of Catan تا به امروز نزدیک به ۲۲ میلیون نسخه به فروش رفته است. همچنین اخیرا هم اعلام شده بود که قرار است نسخه واقعیت مجازی این بازی هم ساخته و به طور عمومی عرضه شود


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده