// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

معرفی کنترلرهای جدید پلی استیشن 4 با ظاهری شبیه جوی کان سوییچ

کمپانی سونی کنترلرهای لایسنس شده جدید پلی‌استیشن 4 را معرفی کرد که در میان آن‌ها، یکی از کنترلرها شباهت زیادی به جوی کان‌های نینتندو سوییچ دارد.

در گذشته شاهد معرفی و عرضه کنترلرهای لایسنس‌شده مختلفی برای کنسول پلی استیشن 4 بودیم و حال، طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی سونی تعدادی کنترلر لایسنس‌شده جدید را رونمایی کرده که در جریان این معرفی، یکی از کنترلرها شباهت بسیار زیادی به جوی‌کان‌های نینتندو سوییچ دارد. این سه کنترلر جدید که همگی از نوع سیم‌دار هستند، عبارتند از کنترلر Nacon، کنترلر Hori و کنترلر @Play که همگی در زمانی نزدیک به کریسمس عرضه خواهند شد.

کنترلر پلی‌استیشن 4

کنترلر Nacon مختص آن دسته از بازیکنانی است که سن و سال پایینی دارند و به کنترلرهای کوچک علاقه‌مند هستند. همچنین این کنترلر دارای یک سیم سه متری و یک LED در قسمت جلو است که در داخل بازی‌ها اطلاعات مختلفی، نظیر شماره بازیکن یا نوار سلامت بازیکنان در بازی‌های رقابتی را نمایش می‌دهد.

کنترلر پلی‌استیشن 4

کنترلر @Play نیز همانند کنترلر Nacon دارای یک سیم سه متری است.

کنترلر پلی‌استیشن 4

اما به سراغ کنترلر Hori می‌رویم؛ کنترلری کوچک و جذاب که شباهت بسیار زیادی به کنترلرهای جوی‌کان نینتندو سوییچ دارد. همچنین به واسطه‌ی کوچک بودن کنترلر، سازنده قسمت لمسی کنترلر پلی‌استیشن 4 را به اندازه یک دکمه، کوچک طراحی کرده است. در آخر کمپانی سونی اعلام کرده که کنترلر Hori در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (هفت نوامبر) عرضه خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده