نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

جشنواره فجر امسال ۲۲ فیلم خواهد داشت

طبق اعلام رییس سازمان سینمایی، جشنواره فجر امسال فقط ۲۲ فیلم خواهد داشت و بر خلاف سال‌های پیش، در برج میلاد هم برگزار نخواهد شد.

جشنواره فیلم فجر امسال در مقایسه با سال‌های گذشته، دست‌خوش تغییراتی خواهد شد که در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن هستند. در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، محمد مهدی حیدریان، رییس سازمان سینمایی، در جریان یک برنامه اعلام کرده که جشنواره فجر باید هویت منحصر‌به‌فردی داشته باشد و امسال اقداماتی صورت گرفته تا از این حیث، شاهد پیشرفت‌هایی باشیم. همچنین وی از یک سری تغییرات در جشنواره فیلم فجر هم خبر داد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها این است که در جشنواره فیلم فجر 36 شاهد ۲۲ فیلم خواهیم داد. 

همچنین در خبر دیگری مرتبط با جشنواره فیلم فجر، مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی این جشنواره، اعلام کرده که مراسم امسال در برج میلاد برگزار نخواهد شد. دلیل اصلی این موضوع انتقاداتی است که سال‌های گذشته به دلیل حضور افراد نامرتبط در محل برگزاری جشنواره مطرح بود. گفته می‌شود سالن‌های فلسطین، ملت، آفریقا و چارسو گزینه‌های اصلی محل برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هستند که طی روز‌های آتی تصمیم نهایی در این مورد گرفته خواهد شد. 

نظر شما در مورد تغییرات اعمال‌شده در جشنواره فیلم فجر چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده