نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار اپیزود دوم بازی Life Is Strange: Before The Storm اعلام شد

استودیو دک ناین اعلام کرد که اپیزود دوم بازی Life Is Strange: Before The Storm در تاریخ ۲۷ مهرماه در دسترس خواهد بود.

بازی Life is Strange: Before the Storm، جدیدترین نسخه از بازی تحسین‌شده‌ی Life is Strange است که قرار است داستان کلوی پرایس را روایت کند. وقایع بازی سه سال قبل از نسخه‌ی اصلی رخ می‌دهد. مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو دک ناین، سازنده‌ی بازی اعلام کرده است که اپیزود دوم بازی Life is Strange: Before the Storm در تاریخ ۲۷ مهرماه (۱۹ اکتبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

بازی Life is Strange: Before the Storm در مجموع سه اپیزود خواهد داشت که اولین اپیزود با نام Awake در تاریخ ۹ شهریور در دسترس قرار گرفت و بازخوردهای مثبتی را به همراه داشت. اپیزود دوم بازی Brave New World نام دارد و در آخرین تریلر انتشار یافته می‌توان برخی از شخصیت‌ها و مکان‌های آن را مشاهده کرد.

بازی Life is Strange: Before the Storm پیش درآمدی از بازی نخست است و در آن شاهد تمرکز دوباره بر زندگی کلوی پرایس و تقویت روابط او با ریچل هستیم. اپیزود نخست بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی آن به شرح زیر است:

اولین قسمت از سه‌گانه‌ی اپیزودیک تازه‌ی مجموعه‌ی  Life is Strang، در عین آن که جلوه‌ای فوق‌العاده مانند اثر قبلی را ارائه نمی‌کند و با نقص‌هایی غیرقابل چشم‌پوشی مواجه است، به سبب داستان‌گویی‌اش که مدام رو به سوی جذاب‌تر شدن دارد و ویژگی‌های نوآورانه‌ای که سازندگانش در آن قرار داده‌اند، تبدیل به اثر لایق تجربه و محترمی شده که باید دیده شود و ممکن است در دو اپیزود بعدی، توانایی دریافت صفت فوق‌العاده را داشته باشد.

تریلر زمان عرضه اپیزود دوم بازی Life is Strange: Before the Storm را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده