// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Knight Terrors با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو FreakZone Games با انتشار تریلری بازی آرکید و دو‌ بعدی Knight Terrors را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نیکالیس (Nicalis) اعلام کرد که پروژه استودیو فریک‌زون گیمز (FreakZone Games) یعنی بازی Knight Terrors که در سبک آرکید و ترسناک طراحی شده است، در تاریخ ۳ آبان ماه (۲۴ اکتبر) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

بازی Knight Terrors کاربران را در نقش شوالیه‌ای با نام The Terror در بازی رها می‌کند. وی با استفاده از شمشیر خود به نبرد با دشمنان می‌رود. علاوه بر آیتم‌های یاد شده، وی به بال‌های قرمزی نیز مجهز شده است که به وی اجازه می‌دهد در حین یورش خود به سمت دشمنان، پرواز کند و از خطراتی که روی زمین است، به دور بماند.

به نقل از سازندگان، بازی با درجه سختی دشوار طراحی شده است، طوری که به شما این وظیفه سپرده شده است که دشمنان را از سد راه خود پاک کنید و در غیر این‌صورت اگر تا ۳ نفر از دشمنان را جا بگذارید، بازنده از بازی بیرون خواهید آمد. همچنین اگر ۳ بار مورد حمله دشمنان قرار بگیرید، بازنده محسوب خواهید شد.

بازی Knight Terrors را می‌توان به واسطه دو کلید، یکی برای حمله و دیگری برای پرش، پیش برد، اما برای استاد شدن در این بازی باید وقت بیشتری را صرف تمرین کنید. گرافیک بازی به طور کلاسیک و پیکسلی طراحی شده است و مراحل آن نیز از سیستم Precedurally Generated بهره می‌برد. این سیستم شما را با مراحل و محتوای غیر تکراری روبرو می‌کند. در حین بازی می‌توانید از نیرو‌زاها برای پیش بردن بازی خود استفاده کنید و در آن سو به حالت‌های مختلف دست پیدا کنید.

سازندگان ضمن معرفی بازی Knight Terrors برای نینتندو سوییچ، تریلری نیز از آن منتشر کردند. با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد که سازندگان برای توسعه آن از بازی Flappy Bird الهام گرفته‌اند که البته در کنار محتوای جدید به چشم می‌خورد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Knight Terrors برای سوییچ را تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده