نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

سازنده بازی Titanfall مشغول ساخت یک بازی واقعیت مجازی است

استودیو ریسپاون، خالق مجموعه بازی‌های Titanfall اعلام کرد که در حال کار روی یک بازی واقعیت مجازی برای هدست آکیولس ریفت است.

مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو ریسپاون، سازنده مجموعه بازی‌های Titanfall در رویداد سالانه «آکیولس کانکت» از همکاری با شرکت آکیولس برای ساخت یک بازی واقعیت مجازی برای هدست آکیولس ریفت خبر داد. در حال حاضر جزئیات بسیار اندکی از پروژه‌ی جدید استودیو ریسپاون نشان داده شده است اما می‌دانیم که این اثر یک بازی در سبک اکشن اول شخص است که در سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار می‌گیرد.

مدیر استودیو ریسپاون، پیتر هِرشمِن به طور صریح اظهار داشت که این پروژه «فوق محرمانه» بوده و ارتباطی به مجموعه بازی‌های Titanfall و Star Wars نخواهد داشت. این پروژه‌ی واقعیت مجازی یک مجموعه کاملا جدید را معرفی می‌کند و آخرین ویدیو انتشار یافته نیز استودیو ریسپاون را در تلاش برای توسعه یک بازی جذاب و ارائه یک تجربه واقعی از نبردهای اول شخص به بازیکنان نشان می‌دهد.

مدیر عامل ریسپاون، وینس زامپلا در خصوص پروژه‌ی جدید این استودیو اذعان داشت:

ما می‌خواهیم تا تصویری از یک سرباز را به شیوه‌ای کاملا دقیق و واقع‌بینانه در میدان نبرد ارائه کنیم.

بازی Titanfall 2 سال گذشته منتشر شد و در بررسی وب‌سایت زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

بازی Titanfall 2 با بخش چندنفره فوق العادش، موسیقی گوشنوازش و گیم‌پلی عالیش، اونقدر سرگرم کننده هست که بتوانیم آن را یکی از بهترین شوترهای نسل حاضر بدانیم. هرچند بخش تک‌نفره روایتی کوتاه را ارائه‌ می‌دهد؛ اما، همچنان ارزشمند و زیبا بوده و بسیار سرگرم‌کننده است. اگر بازی بتلفید ۱ و کال آف دیوتی نتوانسته‌اند که شما را به سمت خود جذب کنند، نگران نباشید، چون تایتان‌هایی در انتظار شما برای هدایت شدن هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده