نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

تعداد صحنه های پس از پایان فیلم Thor: Ragnarok مشخص شد

منتقدان تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را فاش و توضیحاتی در مورد آن به اشتراک گذاشتند.

اکران فیلم Thor: Ragnarok حدود دو هفته دیگر در بریتانیا و چند کشور دیگر آغاز خواهد شد و یک هفته پس از آن اکران این فیلم در کشور آمریکا آغاز می‌شود. بنابراین دور از انتظار نیست که دو هفته دیگر اطلاعاتی در مورد صحنه‌های پس از پایان این فیلم منتشر شود. با این حال، مارول اخیرا فیلم Thor: Ragnarok را برای برخی از منتقدان نمایش داده است و اخیرا یکی از منتقدان اطلاعاتی را از صحنه‌های پس از پایان این فیلم را که در دنیای سینمایی مارول بسیار مرسوم شده، منتشر کرده است. اسکات مندلسون، منتقد وب‌سایت فوربس در جواب یکی از کاربران در توییتر شخصی خود گفت که فیلم Thor: Ragnarok حداقل دارای دو صحنه پس از پایان فیلم خواهد بود.

Thor: Ragnarok

او اضافه کرد که ممکن است یکی از صحنه‌های پس از پایان فیلم Thor: Ragnarok را از دست داده باشد، اما در مورد آن مطمئن نیست. او همچنین در مورد این دو صحنه اطلاعاتی را نیز به اشتراک گذاشته است. صحنه اول پس از پایان این فیلم اشاره‌ای به داستان و اتفاقات فیلم دارد و صحنه دوم یک صحنه طنز و خنده‌دار است. در واقع صحنه‌های پس از پایان این فیلم شباهت بسیاری به دو صحنه‌ پس از پایان فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) دارد و ظاهرا قرار نیست اشاره‌ای به فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) شود.

این در حالی است طرفداران انتظار داشتند که حداقل یک صحنه پس از پایان فیلم Thor: Ragnarok اشاره‌ای به فیلم Avengers: Infinity War داشته باشد. با این حال، تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok بارها گفته بود که این فیلم، تقریبا یک فیلم مستقل است. با این وجود، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این دو صحنه وجود ندارد و ممکن است مارول صحنه سومی را نیز برای زمان اکران این فیلم آماده کرده باشد یا اینکه این منتقد موفق به دیدن آن نشده باشد. واکنش‌های اولیه به فیلم Thor: Ragnarok کاملا مثبت بوده است و منتقدین از این فیلم استقبال خوبی کرده‌اند. 

Thor: Ragnarok

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده