نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Crime Steal Auto

در بازی موبایل Crime Steal Auto با کنترل شخصیت جک، دست به سرقت بزرگی در شهر خواهید زد و با جنایتکاران وارد جنگی سخت خواهید شد.

استودیو BMG IT corp  اخیرا بازی موبایل Crime Steal Auto را منتشر کرده است که این بازی در سبک اکشن سوم شخص است که محیط و فضای بازی بسیار شبیه به مجموعه بازی‌های محبوب Grand Theft Auto مخصوصا نسخه San Andreas است. این بازی درباره تعدادی تبهکار است؛ سردسته آنها شخصی به نام جک است که بازیکن کنترل او را در دست دارد و آنها دست به سرقت بانک می‌زنند که این سرقت آنها را وارد ماجراها و اتفاقات جدیدی می‌کند. نحوه انجام مأموریت‌ها هم در نقشه بازی علامت زده شده است که بازیکن برای شروع هر مأموریت باید به آن نقطه برود. برای معرفی این بازی اندروید همراه زومجی باشید.

Crime Steal Auto

بازی CSA با موتور بازی‌‌سازی Unity طراحی شده است

گیم‌پلی بازی Crime Steal Auto بسیار شبیه به بازی GTA: San Andreas طراحی شده است و بازیکن در شهری جهان باز می‌تواند به گشت و گذار بپردازد. نحوه تیراندازی در این بازی موبایل بدین گونه است که شخصیت جک در پشت اجسام کاورگیری می‌کند و بازیکن با کلیک روی دشمنان، هدف بر دشمن قفل شده و با فشردن دکمه شلیک اسلحه که در سمت راست صفحه تعبیه شده است به دشمنان شلیک می‌کند. همچنین، بازیکن می‌تواند با کشیدن انگشت خود به سمت چپ یا راست محل کاورگیری خود را تغییر بدهد تا بهتر بتواند به دشمنان تیراندازی کند. اسلحه‌ها و شخصیت جک در بازی Crime Steal Auto قابل شخصی‌سازی هستند و بازیکن بسته به سلیقه خود می‌تواند جک را شخصی‌سازی کند. اسلحه‌های متنوعی در بازی وجود دارند که برای خرید آنها می‌توان به فروشگاه اسلحه مراجعه کرد. برای عبور و مرور هم می‌توان از ماشین استفاده کرد و جالب است بدانید که با زیر گرفتن شهروندان، بازیکن سکه‌ای دریافت می‌کند و با کشتن تعداد زیاد شهروندان، پلیس برای دستگیر کردن شما دست به کار خواهد شد. در کنار مأموریت‌های اصلی بازی، تعدادی مأموریت فرعی و کارهای مختلف وجود دارند که بازیکن مدتها می‌تواند مشغول تجربه بازی Crime Steal Auto باشد. همچنین، این بازی حاوی تبلیغات مختلف است که پس از سپری کردن هر مرحله، بازیکن یک تبلیغ را مشاهده خواهد کرد.

Crime Steal Auto

شخصیت جک در بازی CSA قابل شخصی‌سازی هستند

بازی Crime Steal Auto با موتور بازی‌‌سازی Unity طراحی شده است که گرافیک آن در حد قابل قبولی است و سازندگان فقط محیط بسیار ساده‌ای را برای بازی طراحی کرده‌اند که فاقد جزئیات گرافیکی و جلوه‌های بصری است. لازم به ذکر است، موسیقی و صداگذاری بازی تعریف چندانی ندارند. در کل استودیو BMG IT corp تلاش زیادی در قسمت صوتی و تصویری بازی انجام نداده‌ و به نوعی این بخش را از سر خود باز کرده‌ است. بازی Crime Steal Auto دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند آیتم‌های مختلفی از جمله لباس و اسلحه را از فروشگاه داخل بازی خریداری کند.

Crime Steal Auto

بازی Crime Steal Auto یک بازی سرگرم‌کننده است که خاطرات بازی GTA: San Andreas را برای بازیکن زنده می‌کند. این بازی فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و هم‌اکنون در فروشگاه گوگل‌پلی به صورت رایگان در دسترس است. شما می‌توانید این بازی را از طریق لینک پایین دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Crime Steal Auto


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده