// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

آپدیت 2.9 بازی Vainglory برای اندروید و آیفون منتشر شد

آپدیت 2.9 بازی Vainglory منتشر شد و با قهرمان و پوسته‌های جدید در دسترس کاربران آیفون و اندروید قرار گرفت.

در میان جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو سوپر اویل مگاکورپ (Super Evil Megacorp) آپدیت 2.9 بازی Vainglory را برای آیفون و اندروید منتشر کرد. این محتوا قهرمان جدیدی را به همراه آیتم‌های تازه‌ای در خود جای داده است که در کنار بهبود‌ها و رفع ایراداتی، به بازی راه پیدا کرده‌اند.

بروزرسانی جدید این بازی MOBA و رایگان، قهرمانی را با نام Churnwalker به این بازی اضافه می‌کند که در ادامه می‌توانید عکس او را مشاهده کنید. قهرمان یاد شده را به مدت هفت روز می‌توان با استفاده از ICE خریداری کرد و پس از آن کاربران می‌توانند با خرج کردن Glory قهرمان جدید را به دست آورند. Churnwalker در قالب قهرمان جنگل و همچنین کاپیتان در بازی حضور پیدا می‌کند.

Vainglory

پیش از اینکه به معرفی دو آیتم جدید بخش کریستال‌ها (Crystal Power) بپردازیم باید بدانید که تغییرات زیادی در این بخش صورت گرفته است؛ طوری که بهینه‌سازی‌هایی کلی در آیتم‌های Clockwork ،Frostburn و Broken Myth صورت گرفته است. آیتم Dragon’s Eye و آیتم Spellfire به‌تازگی به واسطه این آپدیت به بازی اضافه شده‌اند. اولین آیتم یعنی Dragon’s Eye با قیمت ۳۰۰۰ طلا، ۸۵ واحد قدرت کریستال و ۳۵ درصد کول‌دان به قهرمان انتخابی شما می‌بخشد. در آن سو می‌توانید با پرداخت ۲۷۰۰ طلا آیتم Spellfire را در حین بازی خریداری کنید و از ۹۰ واحد قدرت کریستال بهره‌مند شوید. این آیتم می‌تواند به مدت ۴ ثانیه آسیب کریستال به دشمنان شما وارد کند.

این بروزرسانی پوسته‌های جدیدی را برای قهرمانان این بازی به ارمغان آورده است. کاراکتر Baptiste برای اولین بار میزبان پوسته جدیدی از نوع حماسی (Epic) با نام Scarecrow شد که به مناسبت جشن هالووین برای این قهرمان در نظر گرفته شده است. اسکین بعدی مربوط به کاراکتر Baron می‌شود که به‌عنوان یک پوسته افسانه‌ای با نام Fly or Die برای این شخصیت به بازی اضافه شده است. سه ظاهر دیگر برای کاراکتر Lyra در نظر گرفته شده است که در قالب اسکین‌های Special Edition در فروشگاه این بازی دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید نگاهی به پوسته‌های جدید بیندازید.

Vainglory

از میان تغییراتی که این بروزرسانی در بازی ایجاد کرده است می‌توان به افزایش برد دید قهرمانان اشاره کرد که به مقدار ۵۰ درصد در بازی اعمال شده است. افزایش ۲۰ درصدی خط سلامت Kraken برای کشتن و افزایش ۲۵ درصدی آن برای آزاد کردن و افزایش برد شلیک مینیون‌ها از دیگر تغییراتی است که در این آپدیت دیده می‌شود. همچنین مانند همیشه قهرمانان این بازی میزبان متعادل‌سازی‌هایی نیز شده‌اند که در بین آنها می‌توان به افزیش قدرت Alpha و کاهش قدرت Reim اشاره کرد.

آپدیت یاد شده تغییرات زیادی را در بخش آیتم‌ها، قهرمان‌ها و گیم‌پلی بازی ایجاد کرده است که برای اطلاع از جزئیات کامل آن می‌توانید به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه کنید.

بازی موبایل Vainglory در زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی این بازی را مطالعه کنید. در ادامه می‌توانید بازی Vainglory را از لینک‌های زیر به طور رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Vainglory


منبع vainglorygame
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده