// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

بازی Thimbleweed Park برای اندروید منتشر شد

استودیو Terrible ToyBox پس از انتشار بازی Thimbleweed Park روی آیفون آن را برای دستگاه‌های اندروید نیز پورت کرد.

این روز‌ها در جریان اخبار بازی موبایل کمتر دیده شده است که بازی‌های موبایل به طور همزمان روی هر دو پلتفرم آیفون و اندروید منتشر نشوند، اما این مورد برای پروژه اشاره و کلیک ماجراجویی استودیو تریبل توی باکس، یعنی بازی Thimbleweed Park صدق می‌کند؛ طوری که ماه گذشته این بازی با قیمت ۹.۹۹ دلار برای کاربران آیفون و آیپد در دسترس قرار گرفت و سازندگان اعلام کردند که این بازی در تاریخ ۱۸ مهرماه (۱۰ اکتبر) برای دستگاه‌های اندروید نیز منتشر خواهد شد و حال شاهد منتشر شدن این بازی روی اندروید هستیم.

همانطور که در بالا اشاره شد این بازی در سبک ماجراجویی کلاسیک طراحی شده است و کاربران با کلیک کردن روی محیط، روند بازی را پیش می‌برند. گرافیک بازی در سبک پیکسلی به‌زیبایی پیاده‌سازی شده است. به نقل از سازندگان، کاربران با سطح مهارت‌‌های مختلف می‌توانند از تجربه این بازی لذت ببرند. گیم‌پلی بازی به حل کردن معما‌ها خلاصه شده است و در آن سو با داشتن داستانی جنایی می‌تواند طرفداران این سبک را سرگرم کند.

بازی Thimbleweed Park هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی، مک، لینوکس، آیفون و اندروید در دسترس است. بازی مذکور پیش از اینکه به دستگا‌ه‌های موبایل راه پیدا کند برای نینتندو سوییچ در شهریورماه پورت شد. این بازی توانست در بررسی زومجی نمره خوب ۸.۵ را از آن خود کند که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی Thimbleweed Park را مطالعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Thimbleweed Park را تماشا کنید و خود را با محیط بازی آشنا کنید. در انتهای مطلب لینک پلی‌استور و اپ‌استور این بازی نیز گنجانده شده است.

| |

دانلود بازی Thimbleweed Park


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده