نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۹

بررسی ویدیویی لپ تاپ MSI GE63VR 7RE

لپ‌تاپ GE63VR،‌ محصول MSI، یک لپ‌تاپ قدرتمند مخصوص بازی است که به راحتی توانایی اجرای تمامی بازی‌های روز را دارد. با بررسی ویدیویی این لپ‌تاپ همراه باشید.

سال‌ها است که MSI مشغول ساخت لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی است و این شرکت سعی دارد که هر سال، با ارائه مدل‌های جدیدتری، طیف بیشتری از گیمرهای رایانه‌های شخصی را به خرید لپ‌تاپ‌های خود ترغیب کند. یکی از سری‌های نسبتا جدید این شرکت، سری Raider آن است که سعی دارد با قرار دادن سخت‌افزار قوی، یک لپ‌تاپ مقرون به صرفه را به بازار عرضه کند.

لپ‌تاپ مدل GE63VR از سری ریدر نیز، یکی از همین لپ‌تاپ‌ها است که با داشتن سی‌پی‌یو اینتل Core i7 7700HQ، یک کارت گرافیک GTX 1060 (که نسخه‌ای با GTX 1070 آن نیز در دسترس است)، ۱۶ گیگابایت رم، یک هارد دیسک یک ترابایتی با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه به همراه یک اس‌اس‌دی ۱۲۸ گیگابایت، می‌تواند تضمین‌ دهنده اجرای جدیدترین بازی‌ها با رزولوشن بالا باشد. یکی از مولفه‌های بسیار جالب این لپ‌تاپ، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آن است. ما نیز در زومجی تصمیم گرفتیم در قالب یک ویدیو، ویژگی‌های مختلف این لپ‌تاپ را بررسی کنیم.

 در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده