نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

کنسول مینی Super Famicom فروش قابل توجه‌ ای در ژاپن داشته است

طبق گزارش فامیتسو، کنسول Nintendo Classic Mini Super Famicom در ۴ روز اول انتشار ۳۶۸ هزار و ۹۱۳ دستگاه در ژاپن فروش داشته است.

بر اساس آخرین گزارشات اعلام شده از سوی مجله فامیتسو، کنسول Nintendo Classic Mini Super Famicom که در واقع همان نسخه ژاپنی کنسول Super NES Classic Edition است، در چهار روز اول عرضه ۳۶۸ هزار و ۹۱۳ دستگاه در ژاپن فروش داشته است.

 مدتی قبل کمپانی نینتندو نسخه مینی و ژاپنی کنسول Super Famicom را معرفی و اعلام کرد که این کنسول در تاریخ ۱۳ مهرماه (۵ اکتبر) با قیمت ۷۸۹۰ ین (تقریبا ۷۰ دلار) عرضه خواهد شد. در آن زمان مشخص شد که این کنسول به همراه ۲ کنترلر و ۲۱ بازی در دسترس قرار می‌گیرد. حال و مطابق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، مجله فامیتسو اعلام کرد که این کنسول از تاریخ عرضه در ۱۳ مهر تا ۱۶ مهر موفق به فروش ۳۶۸ هزار و ۹۱۳ دستگاه شده است.

سال گذشته استقبال زیادی از کنسول مینی NES Classic شد که در نتیجه، موجودی آن در بازار به اتمام رسید. اما نینتندو این‌بار اعلام کرده است که تعداد کنسول بیشتری را برای عرضه در نظر خواهد گرفت. البته باز هم احتمال می‌رود که در انتهای سال جاری میلادی، موجودی این کنسول‌ها به اتمام برسد و این محصول به یک آیتم کالکتور تبدیل شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده