// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Rise Of Tomb Raider روی ایکس باکس وان ایکس خیره کننده است

به نظر می‌رسد بازی Rise Of Tomb Raider روی کنسول ایکس باکس وان ایکس عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و به کاربران حق انتخاب بین سه حالت گرافیکی را می‌دهد.

بازی Rise Of Tomb Raider یکی از بازی‌های بهبود یافته برای کنسول ایکس باکس وان ایکس به شمار می‌رود. پیش‌تر نیز نام این بازی توسط مایکروسافت در فهرست ۱۰۰ بازی بهبود یافته کنسول ایکس باکس وان ایکس منتشر شده بود. در جدیدترین اخبار بازی، وب‌سایت گیم‌اسپات در رویداد نیویورک کامیک کان موفق شده تا نگاهی به بازی Rise Of Tomb Raider روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بیندازد و عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهد.

همانند دیگر بازی‌های بهبود یافته، بازی Rise Of Tomb Raider نیز روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس از لحاظ بصری عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. نکته جالب توجه تنظیمات گرافیکی این بازی روی کنسول جدید مایکروسافت است که به کاربران اجازه انتخاب بین سه حالت گرافیکی را می‌دهد:

  • حالت Native 4K یا 4K واقعی برای بیشترین وضوح
  • حالت Enriched Visuals برای گرافیک بصری بهتر
  • حالت High Frame Rate برای نرخ فریم بیشتر

در حالت اول، بازی با رزولوشن واقعی 4K اجرا می‌شود و نرخ فریم آن روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل می‌شود. در حالت دوم، بازی زیبا‌تر به نظر می‌رسد‌، با این تفاوت که با رزولوشن 4K واقعی اجرا نمی‌شود؛ بلکه از تکنیک چکربورد استفاده خواهد کرد و نرخ فریم نیز روی ۳۰ قرار می‌گیرد. در حالت سوم از هر لحاظ رزولوشن و کیفیت بصری بازی نسبت به دو حالت دیگر افت می‌کند؛ با این تفاوت که نرخ فریم روی ۶۰ فریم بر ثانیه قرار می‌گیرد تا بازیکنانی که علاقه‌مند به گیم‌پلی روان‌تری هستند بتوانند از آن استفاده کنند.

در مجموع طبق بررسی وب‌سایت گیم‌ اسپات، آنها عملکرد بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را خیره‌کننده و چشم‌نواز توصیف کرده‌اند. بازی Rise Of Tomb Raider در سال ۲۰۱۵ برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد و مدتی پس از آن نیز برای پی سی و پلی استیشن 4 عرضه شد. در پایان بد نیست بدانید همزمان با عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۱۶ آبان، بروزرسانی گرافیکی بازی Rise Of Tomb Raider به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده