نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فیلم Thor: Ragnarok شروعی برای سه گانه جدید هالک خواهد بود

مارک روفالو در مصاحبه جدید خود گفته است که فیلم Thor: Ragnarok شروعی برای سه گانه داستانی جدید شخصیت هالک است.

در سال ۲۰۰۸ فیلم The Incredible Hulk (هالک شگفت‌انگیز) به کارگردانی لوئیز لتریر و با بازی ادوارد نورتون، به روی پرده رفت. با این حال، مارک روفالو برای بازی در نقش بروس بنر (هالک) جانشین نورتون در فیلم Avengers (انتقام جویان) شد، اما تا به امروز هیچ فیلم مستقل دیگری از غول سبز رنگ دنیای مارول ساخته نشده است. در حال حاضر به نظر می‌رسد که مارول هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیلم مستقلی بر اساس شخصیت هالک ندارد، اما این بدان معنی نیست که مارول برای این شخصیت در دنیای سینمایی مارول برنامه‌ای ندارد. طبق گفته مارک روفالو، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در نظر دارد آرک جدید داستانی شخصیت هالک را در فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) که ماه آینده اکران خواهد شد، آغاز کند و در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) این آرک داستانی به پایان خواهد رسید. روفالو گفت:

در واقع یک روز کوین فایگی من را قبل از ساخت این فیلم کنار کشید و گفت که اگر ما قصد داشتیم یک فیلم مستقل از هالک بسازیم یا اگر شما می‌خواستید یک فیلم بسازید، چگونه می‌شد؟ و من گفتم که فکر می‌کنم این موارد باید در فیلم باشد و او در جواب گفت که من این ایده‌ها را دوست دارم. پس از آن، او گفت که چرا این کار را در سه فیلم بعدی انجام ‌نمی‌دهیم؟ کوین در ادامه گفت که با فیلم Thor 3 شروع می‌‌کنیم و سپس در فیلم Avengers 3 و 4 این خط داستانی را ادامه می‌دهیم. من به او گفتم که عالی به نظر می‌رسد و بنابراین ما این آرک داستانی جدید را آغاز کردیم.

Hulk in Thor: Ragnarok

در حال حاضر می‌دانیم که در فیلم Thor: Ragnarok از خط داستانی و اتفاقات کامیک‌های سیاره هالک (Planet Hulk) نیز استفاده شده است که بخش مهمی از اتفاقات این فیلم در سیاره ساکار جریان دارد، اما نمی‌دانیم که در دو قسمت آینده فیلم Avengers چه عناصری از دنیای کامیک هالک استفاده خواهد شد. این احتمال وجود دارد که از خط داستانی و عناصر کامیک جنگ جهانی هالک (World War Hulk) در این دو فیلم استفاده شده باشد. با این حال، این تنها یک نظریه است و باید تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر یا اکران این فیلم‌ها صبر کرد.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده