نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Colossatron: Massive World Threat

بازی موبایل Colossatron: Massive World Threat داستان بزرگ‌ترین و قدرتمندترین موجودی را که تاکنون علیه بشریت قد علم کرده است روایت می‌کند.

استودیو هاف بریک (HalfBrick) از آن دست توسعه‌دهندگانی است که اکثریت گیمرها را با شنیدن نام‌اش به یاد کیفیت و ارائه‌ی یک تجربه فوق‌العاده از گیم روی تلفن‌های موبایل می‌اندازد. هاف‌بریک با توسعه تجارب فوق‌العاده‌ای مانند بازی Dan the Man، بازی Fruit Ninja و بازی Jetpack Joyride در عرصه ساخته‌های موبایل آوازه‌ای برای خود دست‌ و پا کرده است. این استودیو اخیرا همراه بازی اندروید و بازی آیفون Colossatron: Massive World Threat یکی دیگر از ساخته‌های فوق‌العاده سرگرم‌کننده روی تلفن‌های هوشمند را به ارمغان آورده است.

Colossatron: Massive World Threat را می‌توان یکی از عجیب‌ترین و بهترین پرداخت‌ها در سبک بازی Match-3 دانست

بازی Colossatron: Massive World Threat بازیکن را در نقش کنترل یک موجود فضایی مار-شکل قرار می‌دهد؛ موجودی که هدفی جز نابودی تمام شهرهای کره‌ی زمین ندارد! با نگاه اول به اسکرین شات‌ها و تصاویر و همچنین حالت کاراکتر اصلی داستان شاید به این فکر کنید که استودیو هاف‌بریک در صدد آن بوده است تا تجربه بازی کلاسیک Snake از دوران قدیم گوشی‌های نوکیا را وارد فاز جدیدی کند، اما این تصور کاملا اشتباه است. بازی Colossatron یک اثر تماما بر پایه‌ی بازی‌های ژانر Match-3 است. (بازی‌های پازل ساده‌ای که بر پایه همگام‌سازی زنجیروار سه عدد یا بالاتر از عناصر یکسان هستند)

گیم‌پلی در بازی Colossatron: Massive World Threat بسیار ساده است و چالش‌های آن تا حد زیادی به شلوغی، هرج و مرج و از کوره در رفتن اتفاقات درون نقشه بستگی دارد

بخش کنترل و گیم‌پلی در بازی Colossatron: Massive World Threat بسیار کارآمد و سرراست طراحی شده است. بازیکن به‌جای کنترل کامل بر حرکت و فعل و انفعالات کاراکتر اصلی تنها باید ماژول‌های رنگی را که از فضا برای کمک فرستاده می‌شوند به صورت زنجیروار به او متصل کند. هر ماژول یا قطعه‌ی رنگی، سلاح یا قابلیت متفاوتی را به کاراکتر بازی اضافه می‌کند. بازیکن می‌تواند با کنار هم قرار دادن سه عدد یا بیشتر از هر یک از ماژول‌های رنگی، اسلحه و توانایی مورد نظر را از نظر قدرت و سرعت ارتقا دهد. شما همچنین می‌توانید با ترکیب هر یک از ماژول‌ها با رنگ‌های اصلی (قرمز، آبی و زرد) سلاح‌های کاملا جدیدی را به‌دست آورید که پیش از آن در دسترس نبوده‌اند. با پیشروی در طول بازی، بازیکن می‌تواند گجت‌های بسیار کارآمد و متفاوتی را به‌دست آورد تا به وسیله‌ی آنها قدرت کولوساترون را در برخی از قسمت‌های مفید و کارآمد افزایش دهد؛ به‌عنوان مثال می‌توان به افزایش قدرت حمله، امکان راهنمایی و هدایت کولوساترون به نقطه‌ای مشخص درون نقشه، امکان مبادله ماژول‌های در حال پرواز و از این دست موارد اشاره کرد. گیم‌پلی در بازی Colossatron: Massive World Threat بسیار ساده است و چالش‌های آن تا حد زیادی به شلوغی، هرج و مرج و از کوره در رفتن اتفاقات درون نقشه بستگی دارد. زمانی که توده عظیمی از تجهیزات جنگنده مانند تانک و موشک‌ها به سمت کولوساترون هجوم می‌آورند، بازیکن باید تا جایی که می‌تواند نسبت به انتخاب ماژول‌های رنگی مشخص و ترکیب آنها با یکدیگر سریع عمل کند و عکسل‌العمل مناسبی از خود نشان دهد. به صورت کلی بخش گیم‌پلی در بازی موبایل Colossatron: Massive World Threat بر خلاف ظاهر پر زرق و برق‌اش کاملا ساده و تابع قوانین بازی‌های Match-3 است و می‌تواند تا مدتها شما را سرگرم کند.

استودیو هاف‌بریک در خلق بازی‌های خود از استایل‌های بصری متفاوت و بسیار چشم‌نواز استفاده می‌کند؛ از گرافیک ۱۶-بیت و بسیار زیبای بازی Dan the Man گرفته تا طراحی‌های سه‌بعدی و افکت‌های تصویری خیره‌کننده در بازی Fruit Ninja. بازی Colossatron: Massive World Threat نیز مانند دیگر ساخته‌های این استودیو از بخش بصری بسیار خوبی برخوردار است. استفاده از طراحی دوبعدی در کنار محیط مملو از ابجکت‌های گوناگون و افکت‌های تصویری چشم‌نواز، ترکیبی از یک بازی فوق‌العاده روی تلفن‌های هوشمند را فراهم می‌کند. Colossatron: Massive World Threat در زمینه موسیقی و صداگذاری نیز در سطح عالی قرار دارد. استفاده از موسیقی و افکت‌های صوتی کاملا هماهنگ در کنار خط دیالوگ‌های متفاوت و باکیفیت، بخش صداگذاری در بازی را نیز مانند کیفیت بصری آن در سطح بسیار خوبی قرار می‌دهد.

| |

Colossatron: Massive World Threat را می‌توان یکی از عجیب‌ترین و در نوع خود بهترین پرداخت‌ها در سبک بازی Match-3 دانست. استودیو هاف‌بریک با ارائه‌ی خلاقانه‌ای از یک اثر کاملا متفاوت به سبک و سیاق بازی‌های جورچین سه تایی، تجربه‌ای کاملا سرگرم‌‌کننده‌ای را خلق کرده است. می‌توانید بازی Colossatron: Massive World Threat را از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور به صورت رایگان برای تبلت و تلفن‌های هوشمند خود تهیه کنید.

دانلود بازی موبایل Colossatron: Massive World Threat


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده