نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

محتویات سیزن پس و بسته های الحاقی بازی Assassin's Creed Origins مشخص شد

کمپانی یوبی‌سافت جزئیات جدیدی را از بسته‌های الحاقی و محتویات اضافی بازی اکشن ماجراجویی و نقش‌آفرینی Assassin's Creed Origins به اشتراک گذاشت.

مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت نهایتا برنامه‌ی خود برای بسته‌های الحاقی و محتویات اضافی بازی Assassin's Creed Origins را به اشتراک گذاشت. این بازی پس از انتشار در تاریخ ۵ آبان (۲۷ اکتبر)، دو بسته توسعه‌دهنده‌ی اصلی و چند محتوای اضافی کوچک دریافت خواهد کرد که برخی از آنها به صورت رایگان در دسترس خواهند بود.

بسته‌های الحاقی The Hidden Ones و Curse of the Pharaohs دو DLC اصلی بازی هستند. بسته‌ی الحاقی نخست در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (دی-بهمن) منتشر خواهد شد و چندین سال پس از وقایع داستان اصلی بازی را روایت خواهد کرد. بسته الحاقی دوم یک قلمروی روحانی جدید را به بازی اضافه می‌کند که جانورانی نظیر جنگجویان اِنیوبیس، عقرب‌ها و موارد دیگر در آن حضور دارند و بازیکنان باید به بررسی نفرین فراعنه بپردازند که سبب احیای فرعون‌های مرده شده است. بسته‌ی الحاقی نفرین فراعنه (Curse of the Pharaohs) در ماه مارس سال ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶-فروردین ۹۷) در دسترس خواهد بود.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

بسته الحاقی The Hidden Ones، بسته الحاقی Curse of the Pharaohs، دو محتوای اضافی کوچک شامل تجهیزات و سلاح‌ها، مقدار ۵۰۰ اعتبار درون بازی به همراه یک اسلحه انحصاری، محتویات سیزن پس بازی Assassin's Creed Origins را تشکیل می‌دهند که در ایالات متحده ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت و تا این لحظه قیمت بین‌المللی آن اعلام نشده است.

نسخه طلایی و نسخه استیل‌بوک بازی Assassin's Creed Origins بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی، شامل سیزن پس خواهند بود و این در حالی است که بسیاری از نسخه‌های ویژه بازی فاقد کلیه‌ی محتویات اضافی هستند. فارغ از سیزن پس، این بازی محتوای اضافی رایگانی دریافت خواهد کرد که از جمله آنها می‌توان به حالت عکس‌برداری (Photo Mode)، حالت آموزشی (Educational Mode) و حالت Horde اشاره کرد که در آن بازیکنان در برابر هجوم بی‌پایان دشمنان در «میدان گلادیاتور» قرار خواهند گرفت.

Assassin

بسته‌های الحاقی سیزن پس بازی Assassin's Creed Origins

  • بسته الحاقی اول با نام The Hidden Ones: این بسته الحاقی در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (دی-بهمن) منتشر خواهد شد و چندین سال پس از وقایع داستان اصلی بازی را روایت خواهد کرد و بازیکنان را در مقابل یک نیروی اشغالگر رومی در منطقه‌ای کاملا جدید قرار می‌دهد. شایان ذکر است که این بسته توسعه‌دهنده به بازیکنان امکان ارتقای شخصیت اصلی را می‌دهد.
  • بسته الحاقی دوم با نام The Curse of the Pharaohs: این بسته الحاقی در ماه مارس سال ۲۰۱۸ (اسفند-فروردین) منتشر خواهد شد و روی اسطوره‌های مصر باستان تمرکز خواهد داشت. در این بسته بازیکنان به مبارزه با فراعنه‌ی مرده خواهند پرداخت و دست به کاوش در منطقه اسرارآمیز جدیدی خواهند زد. بازیکنان در طول این ماجراجویی با موجودات نام‌آشنای مصر باستان نظیر جنگجویان اِنیوبیس، عقرب‌ها و موارد دیگر مواجه خواهند شد و به بررسی علت نفرینی می‌پردازند که باعث بازگشت فراعنه‌ی مرده می‌شود. در این بسته الحاقی امکان ارتقای شخصیت اصلی نیز وجود خواهد داشت و یک توانایی جدید نیز در آن معرفی می‌شود.
  • بسته The Roman Centurion و بسته Horus: این دو بسته انحصاری محتویاتی نظیر لباس، سلاح و سپرهای تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند و در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ (آبان-آذر) در دسترس خواهد بود.
  • بسته ۵۰۰تایی اعتبار هیلیکس: این بسته در زمان انتشار بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • یک سلاح انحصاری و نادر: این سلاح خنجری با نام Calamity است که در زمان انتشار بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

بسته‌های رایگان بازی Assassin's Creed Origins

    • رویداد The Trials of the Gods: نبردی حماسی علیه خدایان مصر که بازیکنان با پیروزی در آن پاداش‌های خوب و معتبری را دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که اولین رویداد The Trials of the Gods پانزده روز پس از انتشار بازی در دسترس خواهد بود.
    • The Nomad's Bazaar: یک بازرگان سرگردان که به صورت روزانه ماموریت‌هایی را برای تکمیل در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و تکمیل این ماموریت‌ها منجر به دریافت پاداش‌های عجیب‌‌و‌غریب و اسرار‌آمیز خواهد شد. این ماموریت‌ها از زمان انتشار بازی در دسترس خواهند بود.
    • Photo Mode: این حالت از زمان انتشار بازی در دسترس خواهد بود و بازیکنان را قادر می‌سازد تا از مکان‌های مختلف دنیای بازی عکس بگیرند و آنها را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارند.
    • Horde Mode: این حالت نیز از زمان انتشار بازی در دسترس است و بازیکنان در «میدان گلادیاتور» در برابر امواج بی‌پایان دشمنان قرار خواهند گرفت. بازیکنان در این حالت قادر خواهند بود تا امتیازات خود را با دوستان مقایسه کنند و آنها را به چالش بکشند.
    • Discovery Tour: این حالت جدید که بخشی از بازی اصلی است با انتشار یک بروزرسانی رایگان در اوایل سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان را قادر می‌سازد تا به صورت آزادانه در دنیای مصر به گشت‌و‌گذار بپردازند و از محیط‌هایی نظیر اسکندریه، ممفیس، دلتای نیل، فلات گیزا و دریاهای شن بزرگ مصر دیدن کنند. در این حالت هیچ محدودیتی برای کاربران در نظر گرفته نشده است و هیچ خط داستانی خاصی را در آن شاهد نخواهیم بود. همچنین در جریان تجربه‌ی حالت Discovery Tour شاهد تورهای راهنمایی خواهیم بود که در مورد مسائل تاریخی مصر نظیر اهرام بزرگ، پروسه مومیایی کردن، زندگی کلئوپاترا و موارد این‌چنینی سخن می‌گویند و اینگونه بازیکنان می‌توانند آشنایی بیشتری با مصر باستان پیدا کنند.

مدتی قبل کمپانی یوبی‌سافت سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Assassin's Creed Origins روی کامپیوتر را اعلام کرد و یک تریلر ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر ساخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی می‌توان به صفحه اختصاصی آن در وب‌سایت زومجی مراجعه کرد. بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ ۵ آبان برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده