نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

مسابقه «جایزه بازی‌های جدی» با پاداش ۲۰ میلیون تومانی برگزار می‌شود

در جریان کنفرانس تحقیقات بازی‌ های دیجیتال، فراخوان شرکت در مسابقه «جایزه بازی‌های جدی»، منتشر شد. این مسابقه که مخصوص بازی‌ساز‌ها است، جایزه‌ای ۲۰ میلیون تومانی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی DGRC، با توجه به اهمیت روزافزون تولید و گسترش بازی‌های جدی در عرصه‌هایی همچون آموزش، پزشکی، تبلیغات و غیره، کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال در نظر دارد مسابقه‌ای همزمان با این کنفرانس برگزار کند که در آن برترین بازی جدی معرفی شده به دبیرخانه این مسابقه، برنده جایزه بیست میلیون تومانی و مزایایی همچون برقراری امکان توسعه در مراکز رشد و برخورداری از امکان تبلیغات خواهد بود.

در فراخوان این مسابقه آمده است:

دبیرخانه جایزه بازی‌های جدی از تمامی بازی‌سازان مستقل، غیرمستقل، صنعتی و دانشگاهی دعوت به عمل می‌آورد تا همزمان با برگزاری کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال (DGRC) برای دریافت جایزه بیست میلیون تومانی بازی‌های جدی و بهره‌مندی از فرصت تجاری‌سازی بازی خود در این مسابقه شرکت کنند. جایزه بازی‌های جدی رقابتی میان بازی‌های تولید شده با اهداف جدی است که با هدف حل علمی یک مسئله آموزشی، درمانی، نظامی، اجتماعی و...، از طریق بازی‌های دیجیتال تولید شده باشند.

دبیرخانه مسابقه جایزه بازی‌های جدی مهمترین اهداف برگزاری این رویداد را شناسایی و حمایت از گروه‌های سازنده باز‌ی‌های جدی با رویکرد توسعه این شاخه از صنعت، اتصال دانشگاه و صنعت و تقویت رابطه میان این دو برای تجاری‌سازی بازی‌های جدی، تحول در نظام‌های آموزشی، درمانی، اجتماعی، الگوسازی برای جوانان در زمینه توسعه بازی‌های جدی، جذب سرمایه‌گذاران برای تامین مالی توسعه بازی‌های جدی، ترویج نگاه کارآمد به مقوله بازی در میان سیاستگذاران، مصرف‌کنندگان و سایر مخاطبان صنعت اعلام کرده است.

شما می‌توانید فراخوان شرکت در جایزه بازی‌های جدی را از اینجا دانلود کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده