// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

فروش بازی Tekken 7 روی کنسول ها به بیش از 2 میلیون نسخه رسید

جدیدترین آمارها حاکی از آن است که بازی مبارزه‌ای Tekken 7 فروش خوبی را بر روی کنسول‌ها تجربه می‌کند.

بازی Tekken 7 یکی از مهم‌ترین بازی‌های مبارزه‌‌ای است که طی سال جاری میلادی منتشر شده است. همچنین به اتمام رساندن داستان سری تکن نیز باعث مهم‌تر شدن این نسخه‌ نسبت به دیگر بازی‌های تکن شده بود. بازی Tekken 7 بازخوردهای نسبتا خوبی را از منتقدها دریافت کرد و حال، گزارش فروش این بازی نشان می‌دهد که دل بسیاری از بازیکنان را نیز به‌دست آورده است.

هارادا، کارگردان سری Tekken، در اکانت توییترش اعلام کرد که بازی Tekken 7 از زمان انتشارش تاکنون بیش از ۲ میلیون نسخه روی کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 فروش داشته است. اگر ۳۰۰ هزار نسخه‌ی فروخته شده بر روی استیم را نیز حساب کنیم، فروش تکن 7 بر روی همه‌ی پلتفرم‌ها به عدد ۲.۳ میلیون می‌رسد. این عددها عملکرد خوب بازی Tekken 7 را نشان می‌دهد. برای مثال، بازی قبلی این سری یعنی Tekken 6 در ۷ ماهه‌ی نخست عرضه‌اش ۱.۸ میلیون بر روی کنسول‌ها فروش داشت.

از دیگر اخبار بازی مبارزه ای Tekken 7 می‌توان به اضافه شدن شخصیت گیس هاوارد از سری فاتال فیوری، طی فصل زمستان اشاره کرد. همچنین چندی پیش، اولین بسته‌ی الحاقی بزرگ تکن 7 عرضه شد که حالت بولینگ را به بازی اضافه می‌کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده