نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

جیم بون به عنوان رئیس بخش توسعه به استودیو ولیشن بازگشت

جیم بون پس از بازگشت به استودیو ولیشن، کار خود را به عنوان رئیس بخش توسعه این استودیو از سر گرفت.

ماه گذشته گزارشی مبنی بر وضع نامناسب استودیو ولیشن، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Saints Row و Red Faction منتشر شد که از اخراج ۳۰ نفر از کارکنان این استودیو به سبب عملکرد نامناسب بازی Agents of Mayhem در زمینه‌ی فروش خبر می‌داد. حال و با استناد به جدیدترین اخبار بازی، جیم بون به عنوان رئیس بخش توسعه به استودیو ولیشن بازگشته است تا به خبرهای ناراحت‌کننده‌ پیرامون این استودیوی خوش‌نام پایان دهد.

جیم بون بخش قابل توجهی از فعالیت‌های خود در زمینه‌ی توسعه بازی‌ها را در استودیو ولیشن انجام داده است و از سال ۱۹۹۴ (زمانی که استودیو ولیشن در کنار استودیو اَوت‌ریج یک مجموعه با نام پارالاکس را تشکیل می‌داد) در این استودیو مشغول به کار بوده است.

جیم بون به سرعت در این مجموعه پله‌های ترقی را طی کرد و با کسب موقعیت‌های شغلی بهتر روی ساخت مجموعه بازی‌های Saints Row و Red Faction کار کرد. او در طول این سال‌ها، یکی از شخصیت‌های مهم این مجموعه و سخنگوی اصلی استودیو ولیشن بوده است.

جیم بون ۱۸ ماه پیش استودیو ولیشن را به مقصد استودیو رایوت گیمز ترک کرد که بازی League of Legends در کارنامه‌ی این استودیو دیده می‌شود. او در خصوص بازگشت به استودیوی قبلی خود در صحبت با گیم‌اینداستری اذعان داشت:

حسابی دلم برای ولیشن تنگ شده است. خیلی وقت پیش با این دوستان حتی در زمینه‌ی انتشار کار می‌کردم. همانطور که می‌توانید تصور کنید، این از آن دست روابط مستحکمی است که با دیگران برقرار می‌کنید. دلم برای آنها تنگ شده است. من عاشق کاری بودم که قبل از ترک استودیو انجام می‌دادم. من همواره در مورد آنچه که دوستانم در استودیو ولیشن انجام می‌دادند، فکر می‌کردم. به کار سخت و طاقت‌فرسا برای ساخت بازی Agents of Mayhem فکر می‌کردم و کمی برایم عجیب بود که من بخشی از آن کار نیستم. اینکه می‌توانستم بار دیگری برگردم و با بقیه کار کنم، در وهله‌ی اول حسابی برایم هیجان‌انگیز بود و این مانند چیزی بود که نمی‌توانستم آن را رد کنم.

جیم بون در خلال گفتگو با گیم‌اینداستری تایید کرد که بازی Agents of Mayhem از نظر تجاری و جلب نظر منتقدان و بازیکنان عملکرد خوبی نداشته است و در این زمان این موضوع بر کسی پوشیده نیست.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده