نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

نقشه جدیدی برای بخش PvP بازی Destiny 2 تایید شد

استودیو بانجی از نقشه جدید بخش «بازیکن علیه بازیکن» بازی Destiny 2 خبر داد که کاربران می‌توانند آن را هفته‌ی آینده تجربه کنند.

استودیو بانجی اعلام کرد که نقشه‌ی جدید بخش «بازیکن علیه بازیکن» بازی Destiny 2 امروز ۱۸ مهرماه به بازی اضافه می‌شود، ولی تا پایان رویداد «آیرون بنر» در هیچ یک از بخش‌ها قابل بازی نخواهد بود.

مطابق آخرین اخبار بازی و بر اساس اعلام بانجی، نقشه‌ی جدید Distant Shores پس از پایان رویداد آیرون بنر در دسترس قرار خواهد گرفت. رویداد آیرون بنر از امروز آغاز می‌شود و پس از یک هفته در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) پایان خواهد یافت و بر این اساس بازیکنان می‌توانند در تاریخ ۲۵ مهرماه انتظار در دسترس قرار گرفتن نقشه‌ی جدید Distant Shores (سواحل دور) را داشته باشند.

کاربران زیادی نقشه‌ی جدید Distant Shores را شبیه نقشه‌ی Shores of Time بازی Destiny می‌دانند که نقشه‌ی خوب و محبوبی در نسخه‌ی اول بازی به حساب می‌آمد و در صورتی که نقشه‌ی جدید نوعی بازسازی از نقشه‌ی Shores of Time باشد، بازیکنان بسیاری خوشحال می‌شوند.

Destiny 2

بروزرسانی و بازگرداندن نقشه‌ی بازی‌های قبلی برای دنباله‌ی آنها نه‌تنها برای استودیو بانجی، بلکه برای بقیه‌ی استودیوها نیز امری رایج است و بر این اساس هفته‌ی گذشته کمپانی اکتیویژن اعلام کرد که بازی Call of Duty: WWII میزبان یک نقشه‌ی کلاسیک از نسخه‌ی اول مجموعه ندای وظیفه خواهد بود که با گرافیک جدید و بهبودیافته در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

از دیگر اخبار مربوط به بازی Destiny 2 می‌توان به تاخیر درجه سختی Prestige برای بخش Leviathan raid اشاره کرد که استودیو بانجی پس از کشف یک اشکال جدی، آن را تا ۱۸ مهرماه به تعویق انداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده