// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

بهترین فیلم های آخرالزمانی برای عاشقان مجموعه بازی Fallout

به مناسبت بیست سالگی سری بازی‌های پسا-آخرالزمانی Fallout، در یک ویدیوی اختصاصی به معرفی فیلم‌هایی دوست‌داشتنی برای طرفداران این مجموعه‌ی بزرگ می‌پردازیم.

دنیای بازی‌های Fallout را می‌شود با چند واژه به سادگی توصیف کرد: جهانی نابودشده به سبب انفجارهای اتمی، فردی که در محیط‌های خالی از سکنه‌ی این جهان راه می‌رود و تلاش برای زنده ماندن. دنیای این سری بازی‌های بزرگ، مجموعه‌ی شلوغ و خوش رنگ و لعابی است که در جهانش می‌توانید زندگی کنید و به سبب حضور در اتمسفر قدرتمند آن، در دنیایی پسا-آخرالزمانی نفس بکشید. با این حال، جهان‌سازی قدرتمند اثر محدود به دنیای بازی نیست و این ساخته هم از آثار سینمایی جذابی ایده‌هایی برای آفرینش دنیای خود گرفته و هم در خلق فیلم‌هایی بزرگ، تاثیرگذار بوده. به همین سبب، این بار در یکی دیگر از ویدیوهای اختصاصی زومجی به سراغ فیلم‌هایی می‌رویم که تصویرسازی‌شان از دنیاهایی آخرالزمانی شدیدا شبیه به مجموعه‌ی Fallout سر و شکل یافته و اگر طرفدار این بازی‌ها هستید، راهی به جز تماشایشان ندارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

این ویدیو، نخستین بار هفته‌ی قبل در قالب یک پرونده و در نهمین اپیزود از «فریم»، برنامه‌ی سینمایی زومجی منتشر شد. برنامه‌ای که توصیه می‌کنیم اگر آن را تاکنون تماشا نکرده‌اید، آن را از دست ندهید. برنامه‌ای که پرونده‌ی پیش روی‌تان، تنها یکی از آیتم‌های جذابی است که می‌توانید لابه‌لای دقایقش پیدا کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده